Spring naar bijdragen

Wie heeft... Evers Staat Op - 5 november 2005? (Uitzending vanuit het huis van Frans Bauer)


Samba-boy

Aanbevolen berichten

Hier hád een sterk verhaal kunnen staan, eindigend met 'en hier is dan Evers Staat Op van 5 november 2005, keurig de hele ochtend opgenomen op een cassettebandje!', maar de waarheid is helaas anders. 😅

 

Ik leg uit: eind 2005 ontstond vanuit het team van Evers Staat Op de ludieke actie bij Frans Bauer te blijven slapen, en de ochtend daarop een uitzending te maken vanuit zijn huis. Mijn moeder was (en is nog steeds) groot fan van Frans Bauer (Ik ook, nog altijd, guilty pleasure, maar dat is verder irrelevant), dus dat betekende: opnemen. Wij dus op zaterdag vroeg uit de veren, cassette in de boombox, zender afstellen, en opnemen maar.

 

Eerst begon de opname redelijk integraal, maar rekenend naar de lengte van het enige bandje dat we hadden, besloten we om de opname tijdens de liedjes en reclames op stop te zetten. Ging allemaal prima, en ik dacht 'dat komt helemaal goed'. Toen viel ons, uren later (echt net een kwartier voor het einde) op, dat de pauze-knop al de hele tijd ingedrukt stond. Er was (zover ik me kan herinneren) niets opgenomen. Feest. En dat wát wellicht nog is opgenomen kan ik niet naluisteren, want op dit moment lijkt het bandje in mijn archief compleet onvindbaar te zijn in mijn archief. Ik heb het sinds 2005 dus niet meer gehoord.

 

Oftewel, nadat u bent uitgelachen om dit hilarisch treurige relaas: wie oh wie heeft deze uitzending nog in zijn of haar radio-arsenaal, en kan mijn moeder (en mij eigenlijk ook) blij maken met een herinnering aan een zaterdagochtend onnodig vroeg opstaan? 😂

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.