Spring naar bijdragen

commercial freeway


hans knot

Aanbevolen berichten

Earth and Fire – What a difference does it make. Dit nummer werd al uitgebreid beschreven maar er kan iets worden toegevoegd: In 1977 maakte Louis Stuster een promotiespot met dit nummer voor het twee wekelijkse tijdschrift Freeway gericht op zeezenders en landpiraten, dat door Ton Plekkenpol werd uitgegeven en waar Ton van Draanen en Hans Knot waren ingestapt. In juli 1978 werd de naam veranderd in het Freewave Media Magazine en het verschijningstermijn veranderd in drie wekelijks.

 

Earth and Fire - What a difference does it make. This item has already been extensively described but something can be added: In 1977, Louis Stuster made a promotional spot with this issue for the two weekly magazine Freeway aimed at offshore radio stations and landbased pirates, which was edited by Ton Plekkenpol and which Ton van Draanen and Hans Knot had joined. In July 1978, the name was changed to the Freewave Media Magazine and the publication date was changed to three weeks.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat Ton Plekkenpol het ook het blad Freeway samen rune met Freddie Jorus... maar dat kan ook zijn dat het vanaf "FreeWAY" was..

 

Henk Kruize

Mijn herinnering is dat Freddy vanaf Freewave de verzending vanuit Merksem een tijdje deed als ook het blad daar enige tijd werd gedrukt. Ik heb hem een keer op een vergadering gezien, daarna niet meer  Later gedrukt in Amstelveen,  Nieuwe Gein, Amsterdam en uiteindelijk in Groningen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.