Spring naar bijdragen

Jaartal hulp


Juul

Aanbevolen berichten

Ik heb er even een oude Top 40 bij genomen, die van 3 Juli 1971 en daarin staat de programmering.

"Parels van Will" was het programma, duurde tot 01 tot 03 uur en werd op Vrijdag, Zaterdag en Zondag gevolgd door "Nachtklub" van gerard de Vries... en dat is ook wat Will op het einde zegt, dus... ik zou er van uit gaan dat de band uit 1971 is

 

Henk Kruize

O ja, en naar de foto te zien is de tape ook niet echt "in goede conditie"  bewaard..

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Harm ten Brink:

Tja, om die reden ben ik allang gestopt met aanbieden.

Hark zoveel mogelijk binnen, maakt niet uit wat het is, want het is gratis!

 

Fijne pinksterdagen verder...

 

 

Jij snapt het Harm.

mooie Pinkster !  en.................de DMW komt er weer aan en een reunie. ( kijken wie er nog over is ).

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Juul:

Ik zag net het programma is ruim 26 x gedownload................en maar 2 antwoorden?

 

Ja Juul dit is even uitzoeken en dan weer antwoorden dus ben hier nog na de verhuizing even druk en download dus el vaker iets en probeer als kan ook te reageren zoals je weet. 

1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Weet je, als ik iets download dan zet ik er altijd een bedankje bij, is het niet als antwoord, dan wel met het "bedankt" icoontje, dat is, in mijn visie, de normaalste zaak. Graaiers zijn er altijd... kijk maar naar de financiele wereld.. :)

Juul, en iedereen die dit leest, een hele fijne Pinksteren toegewenst en morgen ga ik lekker wat leuke oude opnames beluisteren die onlangs aangeboden werden. Radio 227, de Beatlesdag die Ben :) online zette, RNI-2, och, ik kom morgen de dag wel door.

Henk Kruize

 

Klopt helemaal Henkkleine moeite dat genoeg zegt !  

14 uur geleden zei bert ree:

30 mei 1971 0200-0300 Will Luikinga

Kijk dit helpt !!

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt nu weet ik het weer. Maar ik vroeg mij al bij de laatste keer af waar enkele verblijven zijn.... Bart was er niet, Will is die "geïsoleerd" naar zijn boek? Ik heb het gelezen. Woordt mij nu nog slecht van. Maar daarvoor was bv. Gerard Ekdom daar aanwezig, had hij wat met Veronica?

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bert ree:

Volgens Juul 30 mei, dan zal het inderdaad 31 mei op de kalender zijn

Inderdaad Bert, wij bij de radio gaan pas de volgende ochtend om 06.00 over op de nieuwe dag.

1 uur geleden zei Helmut:

Bedankt nu weet ik het weer. Maar ik vroeg mij al bij de laatste keer af waar enkele verblijven zijn.... Bart was er niet, Will is die "geïsoleerd" naar zijn boek? Ik heb het gelezen. Woordt mij nu nog slecht van. Maar daarvoor was bv. Gerard Ekdom daar aanwezig, had hij wat met Veronica?

 

 

Het is de DMW en ze vragen ons bij 192 Radio om zoals zij dat noemen "de Retro radio" te doen.

Om het wat breder te trekken op oude apparatuur in dit geval van H'sum 3 maar ook een paar hedendaagse dj's.

Ik doe weinig aan de organisatie dat doen onze Ad , Niels en Dennis die de NPO vertegenwoordigt.

En we zenden vanuit een winkelcentrum dat mede eigendom is van een zoon van Willem van Kooten.

Tegelijkertijd gaan we een reunie doen van oud Veronica medewerkers. Zo zit het.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me helemaal aan bij Eric. Met heel veel plezier beluister ik oude radioprogramma's. Veel dank dus aan al degenen die tijd en moeite stoppen in het beschikbaar stellen. Jullie laten het radio-verleden een beetje voortleven. Grote Klasse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.