Spring naar bijdragen

Stukje Avondspits mei/juni 1982


multiplexfm

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei multiplexfm:

Ik vond op een stukje 'test tape' nog een fragment van een aflevering van de Avondspits van eind mei/begin juni 1982.

Aangekondigd wordt het spel 'Varen en fietsen '82' dat in de zomervakantie van dat jaar werd gespeeld tijdens de uitzendingen van de Avondspits en Nationale Hitparade op locatie. Ook maakt Frits een kwinkslag naar de gemeenteraadsverkiezingen op 2 juni dat jaar.

Steunplaat was 'I Want You' van Cheap Trick. Dat overigens fout staat vermeld in de lijst op Radiopedia. Daar staat 'If You Want My Love' van dezelfde groep vermeld, maar die kwam pas in augustus van dat jaar binnen in de hitparades. 'I Want You' haalde de Top 40 niet en stond ook maar één week in de Nationale Hitparade op nummer 48.

 

Please login or register to see this link.

 

Cheap Trick - I Want You to Want Me uit 1979,ook een Fijn popnummer. Tijdloos. 2 Weken op 1 gestaan.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ja dat kan ik me ook nog herinneren, die Edgar bleef maar winnen en won uiteindelijk ook de finale.

De Nationale Hitparade kwam de hele maand juli ook vanaf locatie. Minder leuk vond ik dat het geroezemoes van het publiek door de platen heen te horen was wat mijn opnames verpestte 😉

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.