Spring naar bijdragen

Jozef Segers


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

Bedankt Harm,

Ik weet dat Douwe Dijkstra een jaar of 4 geleden ook al eens naar hem gezocht heeft, maar zonder resultaat.

Kijk, veel "radio fans" waarmee ik in de jaren 70 en 80 contact had zijn nog "in het wereldje"  blijven hangen en duiken regelmatig op in forums net als dit... en daarom vind ik het jammer dat ik Jozef niet meer kan traceren, het was een hele goede en leuke vent..

 

Maar bedankt voor de tip Harm

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Mijn ervaringen met Jozef Segers en zijn Music Radio Promotions Benelux zijn heel anders.

 

Deze meneer heeft in 1981/1982 zeker vier mensen, inclusief mezelf, gedupeerd - opgelicht - voor een bedrag van

Fl. 795,00 oftewel € 360,76.
We hadden diverse bestellingen geplaatst en betaald maar deze zijn nooit bezorgd. Op onze brieven met het dringende verzoek onze bestellingen na te komen of de bedragen terug te storten, maakte hij zich met smoezen er vanaf en gebeurde er natuurlijk niets.

 

Ik ben aan het opruimen en kwam de correspondentie over deze kwestie weer tegen en dacht hier op het Radiotrefpunt zijn naam wel te kunnen vinden en dat lukte.

bewerkt door Gerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozef Segers ken ik sinds 1972 en heb er goede herinneringen aan, maar het ging fout toen Jozef de Benelux distributie ging doen voor Music Radio promotions. Helaas gingen de "frankskes" bij Jozef soms boven de vriendschap.
Jozef had eind jaren 70 alle studiomasters van het programma van de "Vereniging Voor Vrije Radio" en ik zou ze met Jozef ruilen tegen diverse andere opnamen uit mijn archief. Toen we de banden, 10 stuks elk, hadden geruild, presenteerde Jozef mij nog met een rekening van 140 Gulden... "Awel...voor niks gaat de zon op"... Dat was dus niet de afspraak en daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord.
Jammer, want het was prive een hele fijne vent...
Henk Kruize

bewerkt door Henk-Anna Loog
  • Bedankt 1
  • Treurig 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hetzelfde maakte ik mee met Aad Jansen in 1979, Aad organiseerde een trip naar Radio DelMare en ik zou meegaan. Netjes betaald, ik geloof iets van 50 Gulden, een heel bedrag in die tijd, maar een paar weken voor vertrek kwam er een prive kink in de kabel zodat ik niet met de trip meekon.
Dit netjes op tijd  aan Aad doorgegeven en hij zou mij het geld terug storten. Je begrijpt het al, dat gebeurde dus niet. Vele telefoontjes naar hem gedaan "Ja Henk, het komt eraan..." en toen het medio 1980 nog niet terug was gestort werden mijn telefoontjes niet meer beantwoord maar gooide Aad de hoorn gewoon erop.
Tja, zulke figuren heb je altijd rondlopen die de zaak besodemieteren.
jammer..
Henk Kruize

bewerkt door Henk-Anna Loog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Hetzelfde maakte ik mee met Aad Jansen in 1979, Aad organiseerde een trip naar Radio DelMare en ik zou meegaan. Netjes betaald, ik geloof iets van 50 Gulden, een heel bedrag in die tijd, maar een paar weken voor vertrek kwam er een prive kink in de kabel zodat ik niet met de trip meekon.
Dit netjes op tijd  aan Aad doorgegeven en hij zou mij het geld terug storten. Je begrijpt het al, dat gebeurde dus niet. Vele telefoontjes naar hem gedaan "Ja Henk, het komt eraan..." en toen het medio 1980 nog niet terug was gestort werden mijn telefoontjes niet meer beantwoord maar gooide Aad de hoorn gewoon erop.
Tja, zulke figuren heb je altijd rondlopen die de zaak besodemieteren.
jammer..
Henk Kruize

En het ergste is, ze komen er gewoon mee weg...

  • Vind ik leuk 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het afgelopen week gehad met een accu voor mijn MacBook. Geld over gemaakt kreeg een mail dat het ontvangen was. Daarna niks meer. En dat ze gingen opsturen.  Nu een week verder. Tel. bestaat niet meer en mail sturen wordt niet beantwoord.  Wel niet zo'n groot bedrag, €49,-, maar toch.  Het was Bizzix, een APPLE winkel in Tilburg. Ze hebben n.b. een  "webwinkel keur". Maar als je daar zoekt of ze geregistreerd zijn kun je niks vinden.  Kortom niet zo'n fijne winkel. Maar wel een nog werkende website.

 

Nu een ander bedrijf,  viaDennis in Leeuwarden,  heeft "thuiswinkel waarborg".  Bedrijf mooi vermeld. En binnen een half uur is m'n accu onderweg. Morgen krijg ik hem.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.