Spring naar bijdragen

Luistertip - Vanavond 25 juni 20.00-00.00 Radio Veronica, speciale 'Veteranen-uitzending'


Samba-boy

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei JacChicago:

De uren zijn via de site van radio Veronica terug te luisteren  (zaterdag van 20.00 tot 21.00 uur en van 21.00 uur tot 24.00 uur).  Ik heb de uren ook wel opgenomen, maar dan moet ik er nog wel even alle reclameblokken en het nieuws uitknippen.

 

Dit was voor mij de eerste keer dat ik met geen mogelijkheid de juiste uitzending kon terugvinden op die site. Slecht aangegeven daar. Zelfs met deze uitleg kom ik er niet uit.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2022 om 00:15 zei PowerMusic:

Je komt er door op Arjan Snijders te klikken en dat moet je de laatste aflevering zien die overigens heel abrupt wordt afgekapt. Het eerste uur heb ik ook niet op de site kunnen vinden.

Aaaah, good old geautomatiseerde podcast-makerij, ja. Extra geestig om te weten is dat over drie maanden, dit de enige audio-opname van het programma is die je nog in de archieven binnen de muren van Talpa Network gaat kunnen vinden. Maar misschien vertel ik nu iets teveel inside info.

 

Ik ben blij met Radio Trefpunt en de mensen hier die zelf hun tuner, recorder en hun hoofd(!) erbij houden als er programma's worden uitgezonden, en zorgen dat er wel gewoon een volledige opname voor de toekomst bewaard blijft. Ik ben ook redelijk met stomheid geslagen dat er niet gewoon een videofragment online is verschenen van het moment dat Tineke door Rob on air wordt benaderd voor Vintage Veronica. Heel raar.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.