Spring naar bijdragen

Catalogus Frank Zappa verkocht


Juul

Aanbevolen berichten

Recentelijk is het album "Zappa/Erie" is uitgebracht. De recenties zijn tot nog toe lovend.

Zappa (overleden 1993) had overigens meer succes met albums dan met singles.

Ik denk als je gaat vragen waarvan je Frank Zappa kent het antwoord "200 motels" zal zijn.

 

Tja en wat doe je dan met de "erfenis" .......... daar hebben we al een aantal voorbeelden van.

 

Rob V.

 

bewerkt door Rob Veld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Frank Zappa is zelfs in de ruimte bekend... vond dit op wiki...  :)

 

(3834) Zappafrank is een kleine planetoïde uit de zogenaamde main belt, de planetoïdengordel tussen de planeten Mars en Jupiter. Het object werd in 1994 na een intensieve internetcampagne genoemd naar de Amerikaanse popmuzikant en componist Frank Zappa (1940-1993).

 

Henk Kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vor 19 Stunden schrieb Henk-Anna Loog:

En Frank Zappa is zelfs in de ruimte bekend... vond dit op wiki...  :)

 

(3834) Zappafrank is een kleine planetoïde uit de zogenaamde main belt, de planetoïdengordel tussen de planeten Mars en Jupiter. Het object werd in 1994 na een intensieve internetcampagne genoemd naar de Amerikaanse popmuzikant en componist Frank Zappa (1940-1993).

 

Henk Kruize

Internetcampagne in 1994?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Helmut:

Internetcampagne in 1994?

 

Blijkbaar:  "Zappafrank was named for the American composer Frank Zappa, (3834) Zappafrank, after a naming campaign organized by fans through the World Wide Web"

 

Please login or register to see this link.

 

Maar ook:  

 

"Rock musician Frank Zappa now has a rocky namesake in space. The International
Astronomical Union has decided that Asteroid 3834 will henceforth be known
as ‘Zappafrank’.

The decision to honour Zappa was made after his death last year.

 

‘Frank Zappa had a lot of followers and they all got together and wrote me letters
– I must have had about two hundred,’ says Brian Marsden, director of the
IAU’s Minor Planet Center in Cambridge, Massachusetts.

 

Zappa’s name was
reversed to avoid confusion with another asteroid called Frank."

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor Helmut die internet in 1994 betwijfeld......

 

In 1993 werd het gebruik van het internet, tot dusverre voorbehouden aan overheid en onderwijs, door de Amerikaanse overheid opengesteld voor bedrijven en particulieren. Het gebruik nam nu explosief toe. Pizza Hut was in 1994 een van de eerste bedrijven ter wereld die het www commercieel inzetten door de mogelijkheid te bieden om bestellingen online te doen. In 1996 was het internet algemeen bekend bij het grote publiek, maar werd de term over het algemeen gebruikt als synoniem voor het wereldwijde web.

 

Henk Kruize

bewerkt door Henk-Anna Loog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even off-topic: Prostaatkanker!

 

Toch is het goed om dat serieus in de gaten te (laten) houden, zeker als je de 50 gepasseerd bent.

Ik laat sinds mijn 50e elke 2 jaar mijn PSA waarden meten omdat er bij mijn vader op zijn 66e prostaatkanker werd gevonden.

De bestraling van de tumor resulteerde in impotentie en daar moet ik persoonlijk niet aan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.