Spring naar bijdragen

Mi Amigo tender Hosanna op zeebodem gelokaliseerd


Leendert Vingerling

Aanbevolen berichten

Interessant artikel over de Hosanna in Privé van deze week.

 

Er staan wel enkele feitelijke onjuistheden in. Zo wordt er gesproken over politie en cold case team Haaglanden, maar politie Haaglanden bestaat al jaren niet meer. We hebben nu immers Nationale Politie, en de politie-eenheid aldaar heet Politie Eenheid Den Haag.

 

Dat torpederen lijkt me overigens wel erg ver gezocht, Leendert... 🤨

 

Toen Privé voor het eerst verscheen werkte ik in een boekhandel. Het blad kostte toen nog geen gulden. Nu betaal je € 4,39 voor een los exemplaar. Over inflatie gesproken... 😉

 

Piet.

bewerkt door Piet van der Vooren
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Leendert, ik ben overigens ook twee keer mee gevaren met jouw naar de Ross. Lang geleden maar ik ben je nog steeds dankbaar.

Wat ik merkwaardig vind is dat men er van uitging dat het schip terug naar Zeebrugge of Scheveningen wilde, daarom vond ik tussen Calais en Dover wat zeldzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben ook 2x met je mee geweest Leendert en ik herinner me echt alles nog als de dag van gisteren. En het waren bijzonder fijne trips. Dank je wel. Ook met het interview daarna met Tom Anderson wat ik deed, kan ik me nog herinneren alsof het gisteren was.

 

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Interessant artikel over de Hosanna in Privé van deze week.

 

Er staan wel enkele feitelijke onjuistheden in. Zo wordt er gesproken over politie en cold case team Haaglanden, maar politie Haaglanden bestaat al jaren niet meer. We hebben nu immers Nationale Politie, en de politie-eenheid aldaar heet Politie Eenheid Den Haag.

 

Dat torpederen lijkt me overigens wel erg ver gezocht, Leendert... 🤨

 

Toen Privé voor het eerst verscheen werkte ik in een boekhandel. Het blad kostte toen nog geen gulden. Nu betaal je € 4,39 voor een los exemplaar. Over inflatie gesproken... 😉

 

Piet.

Kleine correctie Piet Prive begon in 1977 en kostte toen 1.25. Maar ja, het is 45 jaar geleden!

IMG_8732.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.