Spring naar bijdragen

aankondiging (besloten) bijeenkomst 31 augustus?


radio tpot

Aanbevolen berichten

Ben ik nu zo kippig dat ik een onderwerp niet meer terug kan vinden?

Het gaat over de bijeenkomst van oud Veronica medewerkers op 31 augustus met een uitzending daar aan gekoppeld.

Erwin had er een reactie op gegeven en ik dacht nog ja zo kwam het artikel wel bij mij binnen.

Laat ik er eerst over na gaan denken voor ik wat schrijf over hoe ik er tegen aan kijk.

En of ik er wel wat over moest zeggen, soms is het beter niets te zeggen.

Nu wilde ik het nog een keer terug lezen, maar vind het hele stuk niet terug.

Ben ik nu zo kippig aan het worden? 🙂

 

Theo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei radio tpot:

Ben ik nu zo kippig dat ik een onderwerp niet meer terug kan vinden?

Het gaat over de bijeenkomst van oud Veronica medewerkers op 31 augustus met een uitzending daar aan gekoppeld.

Erwin had er een reactie op gegeven en ik dacht nog ja zo kwam het artikel wel bij mij binnen.

Laat ik er eerst over na gaan denken voor ik wat schrijf over hoe ik er tegen aan kijk.

En of ik er wel wat over moest zeggen, soms is het beter niets te zeggen.

Nu wilde ik het nog een keer terug lezen, maar vind het hele stuk niet terug.

Ben ik nu zo kippig aan het worden? 🙂

 

Theo

 

Ik zag zoiets op Facebook bij SMC van Hans Knot.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei oei zal ik nu op het goede platform zitten, maar het bericht heel ergens anders gezien hebben?

Dan klopt het ook dat het niet hier staat.

😁

De vraag is dan hoe gaat het verder met je Theo? Wel goed hoor heb wat last v/d warmte.🙂

Verders prima, dank voor de verwijzing Martin 👍

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei radio tpot:

Ben ik nu zo kippig dat ik een onderwerp niet meer terug kan vinden?

Het gaat over de bijeenkomst van oud Veronica medewerkers op 31 augustus met een uitzending daar aan gekoppeld.

Erwin had er een reactie op gegeven en ik dacht nog ja zo kwam het artikel wel bij mij binnen.

Laat ik er eerst over na gaan denken voor ik wat schrijf over hoe ik er tegen aan kijk.

En of ik er wel wat over moest zeggen, soms is het beter niets te zeggen.

Nu wilde ik het nog een keer terug lezen, maar vind het hele stuk niet terug.

Ben ik nu zo kippig aan het worden? 🙂

 

Theo

 

 

Een beetje kippig ben je wel en goed lezen? Er is geen uitzending aan de reunie gekoppeld. Dat staat er niet

 

Wat er wel staat?

"Als vervolg zal m.i.v. vrijdag 2 september elke vrijdag tussen 16.00 en 18.00 uur door 192 Radio een uitzending verzorgd gaan worden m.m.v. diverse oud d.j.’s en  ook huidige d.j.s."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei radio tpot:

aha kijk Juul dat is dan in mijn beleving praktisch hetzelfde, er is dus ook een uitzending aan gekoppeld.

Niet op hetzelfde moment maar een dagje later.

Dus zit er ook een uitzending aan gekoppeld 😃

Maar ik was het hele stuk ook kwijt en heb last v/d warmte.

 

Theo

 

 

Nee 2 dagen later. En die uitzending heeft niets te maken met de reunie. Dus niks koppeling ook 2 dagen later niet.

We zijn nu weer eens lekker onder ons. En er zijn er niet zo veel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het prima Juul, ik ben ook vaak met vrienden samen.

Lekker onder elkaar en maak daar geen melding van 😊

Dat was het ook, ik had het alleen bij de aankondiging gelaten van de uitzending.

Dat je onder ons wilt zijn begrijp ik, er zijn er niet zo veel meer van de oude ploeg.

En straks kan het niet meer en blijven wij, de jongere generatie over.

Zo ging dat vroeger al. en zo zal het ook wel altijd blijven gaan.

Ik wens jullie veel plezier met de uitzending en ook met de bijeenkomst.

 

Theo

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Theo,

 

Dat er wat meer publiciteit over is komt vanwege het feit dat dat we niet iedereen vaak meer kunnen bereiken.

Vaak geven mensen hun  eventuele andere adres niet door.

Vooral bij onze zeevarende collega's is dat zo.  Maar ook zijn we al jaren driftig op zoek naar zender technicus Ed Terpstra.

Da's lastig. Ze hebben niet allemaal zo'n unieke achternaam als ik .  hi

 

Maar we hebben ook wat "relaties" uitgenodigd die niet bij Veronica de zeezender hebben gewerkt maar ons als "schatbewaarders" een goed hart toedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat is goed Juul, een dezer dagen zijn jullie er niet meer.

En dan moeten wel de verhalen overgedragen zijn en niet de mythes 🙃

Nogmaals veel plezier, want dat moet nu toch echt de drijfveer zijn?

 

Mijn beide ouders zijn er niet meer, moeders is ons vorig ontvallen en nu heb ik het wel eens, even navragen bij mam.

Maar dat kan niet meer, er is niemand meer die ik kan vragen behalve mezelf.

Nu ben ik de oudste geworden van de familie en de verhalen van pa en ma gaan nu via mij.

En dat zal met de zeezenders net zo gaan, er is een collectief geheugen en de verhalen van betrokkene zelf.

Vooral de verhalen van de betrokkene zullen verteld moeten worden want anders is het stil als de persoon er niet meer is.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Theo,

 

Ja leuk om elkaar weer te zien.  Want steeds vaker kunnen mensen niet meer komen.

Ad en ik zijn beiden ook al 75.

En ja, dat "even vragen " bij je ouders ik herken dat.  En ik mijn geval van vaders kant helemaal moeilijk, mijn opa komt uit wat nu Kaliningrad heet. ( toen in 1900 Koningsbergen). Is erg actueel de laatste tijd.

 

Mijn ouders zijn er ook niet meer en je weet hoe dat gaat als je een stuk jonger bent heb je het eigenlijk niet over dat soort zaken. En ik ben nog de enige in Nederland met m'n achternaam. Soms ook handig soms ook niet.

 

En over ons archief, het is altijd mijn drijfveer geweest om het niet verloren te laten gaan. En dat lukt redelijk.

Maar ik ben er nog lang niet om alles te ordenen.  Hopelijk wordt de tijd mij nog gegeven...................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2022 om 21:26 zei Juul:

Dank je Theo,

 

Ja leuk om elkaar weer te zien.  Want steeds vaker kunnen mensen niet meer komen.

Ad en ik zijn beiden ook al 75.

En ja, dat "even vragen " bij je ouders ik herken dat.  En ik mijn geval van vaders kant helemaal moeilijk, mijn opa komt uit wat nu Kaliningrad heet. ( toen in 1900 Koningsbergen). Is erg actueel de laatste tijd.

 

Mijn ouders zijn er ook niet meer en je weet hoe dat gaat als je een stuk jonger bent heb je het eigenlijk niet over dat soort zaken. En ik ben nog de enige in Nederland met m'n achternaam. Soms ook handig soms ook niet.

 

En over ons archief, het is altijd mijn drijfveer geweest om het niet verloren te laten gaan. En dat lukt redelijk.

Maar ik ben er nog lang niet om alles te ordenen.  Hopelijk wordt de tijd mij nog gegeven...................................

En is René Steenhorst ook uitgenodigd? zoals je beloofde in die wel of geen medewerker discussie?

 

Nico,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.