Spring naar bijdragen

Radio Caroline 1978 - 1979 -1980


martinja

Aanbevolen berichten

Bedankt Martin en Philip voor Baken 16 met Marc Jacobs

 

De Nederlandse ploeg stond in 1979 niet echt achter de beslissing om Baken-16 terug te brengen, maar ja, het was wel een populair programma en.... het bracht florijnen in de portemonnee he?

Toch hoor je het verschil in "spontaniteit", Marc doet dit programma op band en als je luistert dan hoor je toch dat het de "glans" van live radio mist, maar.... toch is het een prima show en ie loopt nu als achtergrond als ik dit tik.

Groet

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Bedankt Martin en Philip voor Baken 16 met Marc Jacobs

 

De Nederlandse ploeg stond in 1979 niet echt achter de beslissing om Baken-16 terug te brengen, maar ja, het was wel een populair programma en.... het bracht florijnen in de portemonnee he?

Toch hoor je het verschil in "spontaniteit", Marc doet dit programma op band en als je luistert dan hoor je toch dat het de "glans" van live radio mist, maar.... toch is het een prima show en ie loopt nu als achtergrond als ik dit tik.

Groet

Henk Kruize

Henk,

 

Volgens mij was Baken 16 met Marc Jacobs ook in 1979 wel live en dus niet op band.

Ik ben het wel met je eens, dat het niet meer die 'glans'  had in vergelijking met het gelijknamige programma in de jaren 1977 en 1978 in de tijd van Radio Mi Amigo.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Gerard,

Maar als je goed luistert naar de opname dan hoor je dat Marc zegt dat ie met technicus in Spanje zit..

Luister maar..

 

groet

 

Henk Kruize

In het begin, Juli was het wel live, maar ik geloof na Augustus nam Marc het "zogenaamd in Spanje" op, in werkelijkheid was het gewoon in Nederland bij meneer Bolland

henk

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Sorry Gerard,

Maar als je goed luistert naar de opname dan hoor je dat Marc zegt dat ie met technicus in Spanje zit..

Luister maar..

 

groet

 

Henk Kruize

In het begin, Juli was het wel live, maar ik geloof na Augustus nam Marc het "zogenaamd in Spanje" op, in werkelijkheid was het gewoon in Nederland bij meneer Bolland

henk

Henk,

 

Ik had inderdaad deze opname van Philip nog niet beluisterd. Mijn gedachten gingen ook uit naar de eerste opnames van dit programma in juni en juli 1979.

Marc was toen na een afwezigheid van 7 maanden weer aan boord gekomen en inderdaad. Hij wilde Baken 16 weer terug op de radio, maar zijn collega's van destijds, met name Herman de Graaf, vonden het eigenlijk maar niks. Hij heeft het toch doorgezet.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

prachtige programma's inderdaad.

Maar zoals gezegd, het was niet hetzelfde zoals van Mi Amigo.

Eén ding blijft door mijn hoofd spoken, in die tijd was er een hele dag "staking".?

De hele dag werd een bandje gedraaid met "Caroline o Caroline". Wat was toen de reden?

Het was volgens mij enkel overdag tijdens de Nederlandse service.

Groeten uit Koksijde

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.