Spring naar bijdragen

TROS H3 Ferry Maat


martinja

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei rauhfaser:

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik gun je vooral zoveel mogelijk energie voor het echte leven. Dat forum is maar bijzaak.

 

Edwin

ja - 's morgens gaat het, maar de sensaties van binnen iedere dag zijn horror geworden.... en elke dag weer ziek en antibiotica - we wisten het al in 2014: een kapot immuunstelsel, dus auto-immuunziekten - gaar word je er van - ijveren voor bloedtransfusie en kijken wat dat voor een uitwerking heeft, maar dat weet ik pas in november. De laatste tijd hier is voor mij een overload geweest en toch deed het heel graag en zou ik willen doorgaan, maar de tijd werd steeds langer op een dag en langer de laatste weken, dat ik zoiets heb van ..... ff niet weet je..... kijk .. .iedereen is me heilig en dit forum ook, maar ik doe ook nog andere dingen en ... ut is ff genoeg.... heb nu een luisterlijst van 1000 uur, da's veel, ook dankzij Golden Radio NL, het is veel, maar wel heel blij mee en iedere dag weer. Ik weet nog niet hoe of wat, maar ff de rust, want ik ben ook snel geïrriteerd door de koppijn de gehele dag en jah er gebeurt veel in m'n leven met alles eromheen en dan moet je meer gaan doseren, dus ff de tijd terug brengen en kijken hoe dat gaat en daarna weer kijken wanneer ik weer es wat kan uploaden, maar effetjes niet

 

Groetje,

Martin

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.