Spring naar bijdragen

Radio Veronica Drive-in show 22 Augustus 1970 "De Schans" Gorredijke


Aanbevolen berichten

On 7/30/2022 at 10:08 AM, Henk-Anna Loog said:

Van de Drive-in show zijn weinig opnames bewaard gebleven, dus deel ik een band die ik al sinds 1979 in mijn archief heb, Klaas Vaak had niet zo veel met drive in shows toch is er een opname bewaard gebleven van Klaas in "De Schans" in Gorredijke.. De datum is 22 Augustus 1970 en die is juist want Klaas gaf aan "dat Satisfaction van de Rolling Stones vandaag nieuw in de Top 40 staat" en dat was de lijst van 22 Augustus 1970.

De opname was origineel in stereo maar de kopie die ik heb is in mono, alleen kanaal 1.. maar in een prima kwaliteit...

 

Please login or register to see this link.

 

Klaas Vaak als Drive-in DJ....

 

Groet

Henk Kruize

This recording has been uploaded some monthes ago, but yes with a less good quality.

As Klaas also says that Back home van de Golden Earring is number25 in the Top40, why not from the 21 November 1970 ?

Gr, Eric (C.)

bewerkt door erco59
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat Klaas zegt dat de stones met satisfaction nieuw binnen kwamen die zaterdag in de top 40 en dat was op 22 augustus...

Maar back home op 25 was inderdaad op 21 november, net even de lijst bij gehaald. 

:) laten we het houden op "ergens tussen 22 Augustus en 21 November" :)  zitten we altijd goed.

Misschien is er een archief waar alle drive in shows nog te achterhalen zijn??? Dat zou duidelijkheid geven.

Groet

Henk Kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.