Spring naar bijdragen

Radio Caroline 558 14 Juni 1988 20-21 uur "Northsea Gold"


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Ha die Wim, (Jansen toch he? Ik heb nog heel veel correspondentie van je mijn archief..)

 

Ik heb nog een paar afleveringen meer, namelijk die van 13 Juni en die van 15 Juni, die staan nog gewoon op tape maar ik zal ze zometeen even digitaliseren, heeft even een paar uurtjes nodig... maar... ze komen eraan

Groet

Henk Kruize

Klopt helemaal Henk!. Ik ben toen ook nog een keertje bij je op bezoek geweest in je studio/mancave... Zal onderhand meer dan 30 jaar geleden zijn...

 

Wat vliegt de tijd....

 

Bedankt Henk, en een fijn weekend!!!

 

Wim

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 6-8-2022 om 15:13 zei Henk-Anna Loog:

Ja Wim,

 

Time flies when you're having fun, net even in het cassette archief gekeken en daar zitten nog diverse cassettes in van "Utopia Productions" ... ken je die nog?  :)  Ik ben een echte "bewaar freak" en als ik ooit ga verhuizen.... :( dan heb ik heel wat werk.... maar ik ga hier niet weg, ik woon hier nu vanaf 1987 en heb het nog goed naar mijn zin.

In mijn huidige "Mancave/ studio"neem ik ook mijn programma's op die ik wekelijks maak op studio 040, de lokale omroep van Eindhoven en ons eigen Polderpop Radio...

www.studio040.nl

www.polderpopradio.jouwweb.nl

Groetjes

Henk Kruize


 

 

hitmuseum studio 01.JPG

Jazeker ken ik Utopia Productions nog Henk! Ik heb een aantal programma's van Laser 558 op Mixcloud staan, weer diezelfde naam, www.rtvutopia.nl hahaha...

 

Hartelijke groet,

 

Wim

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.