Spring naar bijdragen

tune frank van leeuwen radio atlantis


hans knot

Aanbevolen berichten

  • hans knot changed the title to tune frank van leeuwen radio atlantis

Frank van Leeuwen was in de laatste weken te horen op de Vlaamse service van Atlantis, maar er was die laatste weken ook een "Mr. Galaxy", Hans, was dat ook Frank van leeuwen? Stemmen lijken wel op elkaar al was de presentatie van "Mr.Galaxy" een beetje "over de top", tikkie overdreven vond ik altijd, maar... hij zal best zijn fans hebben gehad, smaken verschillen.

 

Henk Kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat ben ik helemaal met je eens, ik heb nog wat "Mr. Galaxy's" op de band staan, zal ze van de week digitaliseren.

By the way Hans, ik zat zojuist wat te zoeken naar wat extra informatie betreffende wat oude zendschepen en toen kwam ik dit tegen.... Ik weet dat je historicus bent, maar dat je ook in de scheepvaart zit, dat wist ik niet.

Groet

Henk Kruize

Schermopname (4).png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-8-2022 om 20:02 zei Henk-Anna Loog:

Frank van Leeuwen was in de laatste weken te horen op de Vlaamse service van Atlantis, maar er was die laatste weken ook een "Mr. Galaxy", Hans, was dat ook Frank van leeuwen? Stemmen lijken wel op elkaar al was de presentatie van "Mr.Galaxy" een beetje "over de top", tikkie overdreven vond ik altijd, maar... hij zal best zijn fans hebben gehad, smaken verschillen.

 

Henk Kruize

de laatste dagen van de Vlaamse service liep er van alles in de soep. Zo was de studio al ontmanteld terwijl de afscheidprogramma's nog moesten opgenomen worden. Uiteindelijk hebben alleen Frank van Leeuwen en Mr Galaxy het laatste programma gepresenteerd samen met leden van een fanclub. "we komen terug" was de boodschap in dat programma. "we komen terug" gebeurde uiteindelijk eind 1974 niet, want alles werd inbeslaggenomen. In de zomer van 1980 was atlantis dan wel terug vanuit Maldegem maar dit werd uiteindelijk ook inbeslaggenomen.

Als je nog programma's liggen hebt van de Optimistenclub of Mr Galaxy of andere van 229 of 312 heel graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bert,

 

Ik heb nog een Mr.Gaxaxy show, uitgezonden op 24 Augustus liggen, ook de Optimistenclub van Frank van leeuwen op de laatste dag, 25 Augustus, 11-12 uur heb ik op de band, de hele laatste dag heb ik trouwens op tape van 06 tot 14 uur. Maar dat is nog niet gedigitaliseerd, dus laat maar weten wat je wil hebben, dan gaan de banden weer op de Revox.

Groet

Henk Kruize

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2022 om 13:49 zei Henk-Anna Loog:

Ja, dat ben ik helemaal met je eens, ik heb nog wat "Mr. Galaxy's" op de band staan, zal ze van de week digitaliseren.

By the way Hans, ik zat zojuist wat te zoeken naar wat extra informatie betreffende wat oude zendschepen en toen kwam ik dit tegen.... Ik weet dat je historicus bent, maar dat je ook in de scheepvaart zit, dat wist ik niet.

Groet

Henk Kruize

Schermopname (4).png

vreemde families die Knotten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2022 om 18:57 zei Henk-Anna Loog:

Hallo Bert,

 

Ik heb nog een Mr.Gaxaxy show, uitgezonden op 24 Augustus liggen, ook de Optimistenclub van Frank van leeuwen op de laatste dag, 25 Augustus, 11-12 uur heb ik op de band, de hele laatste dag heb ik trouwens op tape van 06 tot 14 uur. Maar dat is nog niet gedigitaliseerd, dus laat maar weten wat je wil hebben, dan gaan de banden weer op de Revox.

Groet

Henk Kruize

ik verzamel alles van atlantis. Iedere opname is van harte welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.