Spring naar bijdragen

Radio Pravda on air


hans knot

Aanbevolen berichten

  • hans knot changed the title to Radio Pravda on air
Op 9-8-2022 om 17:01 zei hans knot:

Helaas is het bericht in overleg met de betrokken stichting en andere betrokkenen door mij verwijderd.

Is er ook een reden voor gegeven waarom we bv de frequentie  niet mogen weten?

Er zijn nog wel berichten te vinden mbv Google.

Please login or register to see this link.

 

Theo

bewerkt door radio tpot
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt als een mooi initiatief. Ik vind alleen het zinnetje 'er zijn geen politieke motieven' een beetje naief. In Rusland is geen vrijheid van nieuwsgaring en meningsuiting. Wie daar afwijkende informatie verspreidt, wordt als vijand van de staat beschouwd en vroeg of laat vastgezet (of erger). Alles is daar politiek.

bewerkt door Will Stevens
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei radio tpot:

Ik blijf het raadselachtig vinden, dat zo opeens een bericht weg is.

Ik denk dat de namen en de foto van deze mensen, te open waren.

De arm van Poetin reikt ver denk ik dan.

 

Theo

 

Inderdaad is de communicatie tussen betrokkenen niet 100% goed geweest en is de vraag naar mij toe om de informatie te verspreiden misschien te snel gesteld. Ik behoor niet tot de betrokkenen maar daar ik voor vele tijdschriften en internetsites over radio schrijf is aan mij de vraag tot verspreiding gevraagd. Bovenstaande redenen, die Theo opsomt, zijn mede reden van terug trekken originele tekst. Niet alleen hier maar heel breed (ook in Engels en Duits) werd het eerste bericht verspreid en is later door mij gevraagd het te verwijderen.

 

Ik sluit hierbij de discussie van mijn kant af en ga met een ander onderwerp bezig.

bewerkt door hans knot
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat is ook geen goed teken, dat angst voor Poetin de reden is.

En dan te bedenken dat hier in Nederland nog een politicus rond loopt die vierkant achter Poetin blijft staat.

Dezelfde die ook al riep over tribunalen.

Vrijheid is niet vanzelfsprekend, gesproken en geschreven woord doen er toe.

Ik snap de beweegreden, maar het stemt me treurig.

 

Theo

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een merkwaardige zaak.

Toestemming Commissariaat vd Media staat op naam van Ad Venture BV. Gevestigd op hetzelfde adres als RadioCorps (100%NL en Slam!) met HV te A, die natuurlijk Peter Chicago heel goed kent.

 

Verontrustend is de inhoud beschrijving van de beobachter van Einsradio, zie de link in de bijdrage van Helmut.

 

Dus waar komt het programma nu echt vandaan, wie zit erachter?

 

Overigens heeft de Nautel zender van 50 kW niet op 1008 voor Groot Nieuws Radio gewerkt, dat was een Harris 150 kW zender die op 100 kW in Flevo/Zeewolde stond.

Verwarrend misschien omdat beide zenders voor BigL op 1395 in Trintelhaven hebben gedraaid.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.