Spring naar bijdragen

Radio Benelux 1981 09 06 1500 1600 Valentine de Groot Benelux top 15


martinja

Aanbevolen berichten

Dank je Martin!. Dit is een uitzending van Radio Benelux uit Hilversum. Destijds ons grote voorbeeld. Werd erg veel naar geluisterd (Carel Peer, Dick DuBois/ etc.). In zekere zin was Benelux destijds onze concurrent. Wij - Radio Noordzee - zonden live uit vanuit Hilversum, terwijl Radio Benelux met behulp van cassettes vanaf de Hilversumse hei uitzond. Benelux is heel vaak 'uit de lucht gehaald', maar kwam vroeg of laat altijd weer terug. Echte volhouders dus. Ik heb ooit te horen gekregen dat één van hun teamleden later behulpzaam was bij Delmare op zee (Ronnie Huus?). Als je nog meer programma's hebt, dan zou dat geweldig zijn.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om dit te horen, vroeger was ik een van de luisteraars in het Gooi. Zaterdags Radio 538 en zondags Radio Benelux (of was dat omgekeerd?) Radio Noordzee was er ook een tijdje, maar ik dacht een andere frequentie (de FM band had toen nog hele gaten). En dan na 18u kwam Radio Ijsselmeer er in en die was zooooo hard.

Het leukste zijn de commercials, Veltmeijer op de Kleine Drift, tegenwoordig de SpareRib Express en ga zo maar door

Tegenwoordig is Radio Benelux vanuit Hilversum weer te beluisteren en schuif ik heel af en toe aan

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig is Radio Benelux vanuit Hilversum weer te beluisteren en schuif ik heel af en toe aan

 

Benieuwd waar en wanneer ze uitzenden Peter ?

 

Groeten Peter vanuit het centrum van radiogekheid in Oostduinkerke haha, hoop alles nog ok is bij jou met de gezondheid, tijd al geleden nog wat van je gehoord

Hier nog even druk bezig met 2 computers ! Amuseer me nog altijd. Op het gebied van verzamelen en opnemen nog geen haar veranderd haha.

Wel vervelend dat naar NL komen ergens zeer groot probleem is geworden.

Maar al heel blij dat ik er nog altijd ben, wel op tanden bijten geweest die 7 maanden ziekenhuizen zonder computer of laptob. 

Ik las over de Zeezender Top 2022 op Extra Gold

Wat worden we toch verwend !

 

Vriendelijke groeten;, Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.