Spring naar bijdragen

Gezocht - Radio Caroline 19 Maart 1980


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

Sinds een aantal maanden geleden ben ik begonnen om mijn banden archief te digitaliseren, een groot karwei, maar met heel veel luisterplezier. Ik haalde zojuist de tapes uit de kast van 19 Maart 1980 en van die laatste dag Van Caroline op de Mi Amigo mis ik nog wat uurtjes.

Wat zoek ik... de uren tussen 06 en 09 uur en van 12 tot 16;34 uur. 

Ik zou het heel fijn vinden als een van onze forumleden mij aan die uurtjes zou kunnen helpen....... :)

 

Fijne Zaterdag 

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Martin1968:

Helaas... Maar deze heb ik wel voor je:

 

Please login or register to see this link.
 

 

Van de uren tussen 13:00 en 17:00 heb ik enkel een file met codes voor land door Hans Verlaan en Tom Anderson. Daar ben je waarschijnlijk niet bij gebaat.

Ook bij mij ontbrak het uur met Tom Van der Velde dat Martin hier boven heeft aangeboden, waarvoor mijn grote dank.

Heeft iemand voor mij nog het uur Espresso van Carl de Jong tussen 11:00 en 12:00? 

Alvast reuze veel dank.

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bart Van Peer:

Van de uren tussen 13:00 en 17:00 heb ik enkel een file met codes voor land door Hans Verlaan en Tom Anderson. Daar ben je waarschijnlijk niet bij gebaat.

Ook bij mij ontbrak het uur met Tom Van der Velde dat Martin hier boven heeft aangeboden, waarvoor mijn grote dank.

Heeft iemand voor mij nog het uur Espresso van Carl de Jong tussen 11:00 en 12:00? 

Alvast reuze veel dank.

 

Ik heb het tweede uurtje Espresso toch teruggevonden. Sorry voor het ongemak.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.