Spring naar bijdragen

Poster - The Motown story


Juul

Aanbevolen berichten

OK Marcel.  Fijn dat je reageert. Heb ik het niet voor niks gedaan.

 

Ik zie dat er nog veel meer hebben gedownload.................maar niet even een "dank je" hebben achtergelaten. En dat staat mij soms tegen om alles op te zoeken en te uploaden.  

 

Martin en Hans  hebben wel gereageerd. Dank.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Juul said:

OK Marcel.  Fijn dat je reageert. Heb ik het niet voor niks gedaan.

 

Ik zie dat er nog veel meer hebben gedownload.................maar niet even een "dank je" hebben achtergelaten. En dat staat mij soms tegen om alles op te zoeken en te uploaden.  

 

Martin en Hans  hebben wel gereageerd. Dank.

 

Juul , bedankt.

Radio Scotland.

Almere.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Juul:

Martin en Hans  hebben wel gereageerd. Dank.

Juul, Martin en Hans hebben gereageerd op de posting van Marcel. Op jouw posting hebben inmiddels 11 mensen gereageerd.

 

Motown muziek behoort tot mijn favorieten en, omdat ik een videoclip verzamelaar ben, ik heb daar inmiddels redelijk wat beeldmateriaal van. Ik ga de Motown story op een SD kaartje zetten om in de auto te beluisteren.

 

Bedankt voor het delen, Juul!

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Juul:

Hier is alles.  Rechtstreeks van de zendlijn uit de studio.  Dus wel met "compressie"

 

Please login or register to see this link.

Zeer bedankt Juul. Een mooi stukje muziekhistorie, zoals Poster dat als geen ander kon weergeven. Doodzone dat dit soort programma's niet meer wordt gemaakt voor de publieke of commerciele radio. Wellicht hebben de podcasts deze rol wel overgenomen.

Gelukkig zijn er bewaarderige types als wij. 

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei melle:

Dank je wel Juul voor het beschikbaar stellen van deze 6-delige Poster-serie van The Motown Story. Dat waardeer ik zeer. 

Jammer dat we voor dit soort kwalitatief hoogstaande programma's tegenwoordig naar de BBC moeten uitwijken. 

 

Melle

 

Was Poster niet oorspronkelijk een BBC-serie of haalde de TROS daar de inspiratie vandaan?

Poster is in ieder geval één van de betere documentaires die ooit op de radio te horen was.

Een pluim voor de makers is vast en zeker op z'n plaats.

Weerom dank voor het delen Juul.

Je bent een rots in de branding. Niet alleen op dit forum. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik like altijd wat ik download. Als ik het heb een blauwe en als ik het niet heb een paarse - wat een mooie kleuren.   En voor wat Juul betreft:  een hart voor, maar dat wist je al..... ooit ontstaan nav een lang telefoongesprek van 45 minuten :)  nooit vergeten en ja het is een Veronicaan en daar lag mijn hart toen al vond ik Noordzee en Mi Amigo en Caroline ook geweldig.

 

Motown... jah blijft bijzonder en mijn dank is ook groot, zeker.   Begin jaren 80 bestond ut 25 jaar en kreeg ik een dubbelalbum cadeau plus nog wat ander speciaal spul, interviews en zo om voor radioprogramma's te gebruiken. Vond ik erg special. dus ook zeer bedankt Juul, heb 'm in m'n lange luisterlijst gezet. Moet vaker 's middags langer rusten en dan kan ik lekker luisteren als ik niet wegdoezel wat vrij weinig voorkomt.

 

Groetje,

Martin vanuit de lichtstad

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei JacChicago:

Beste Juul,

 

Ik heb net de serie gedownload. Hartelijk dank voor het ter beschikking stellen van de opnamen. ik ga deze serie binnenkort beluisteren.

 

Hartelijke groet,

Jac

Gek dat Juul je niet kende trouwens, jullie hebben met Het Steenen Tijdperk als geen ander de Poster-traditie nog enige tijd voortgezet op de publieke omroep, al was dat vooral voor jouw tijd op de radio. Jouw podcast-specials (Rod Stewart, The Zombies, Monterey, Greenaway & Cook, Burt Bacharach, Elektra Records), voor wie ze kent, passen wel bij uitstek in de Poster-traditie. 

Ik zal daar van de week wat van plaatsen.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig verhaal, Juul, een tijdsbeeld en wat velen meemaken van onze generatie. Veel van het werk wat we gedaan hebben, wordt of anders gewaardeerd, of vergeten en in een hoekje geparkeerd. Goed dat je wat hebt kunnen bewaren, en nu met ons kan (en wil) delen.

Veel dank daarvoor.

Jan

bewerkt door jan227
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.