Spring naar bijdragen

Lidmaatschaps kaarten


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

Dat klopt, maar ze runden samen de vereniging, dus ik had het kaartje uit 1976 geschreven door het mooie handschrift van Frans, maar voor hetzelfde geld was dat van Jean Luc geweest. Ik heb nog meer dingen van de VVVR, zoals exemplaren van "Hit Memories" uit 1975 een hitlijsten blad van Gaatste Zodema en Jack Tange. De VVVR had in dat blad een aantal pagina's voordat men met het eigen blad Baffle begon.

 

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Martin1968:

Is dat zo? luister eens naar het begin van dit programma:

 

Please login or register to see this link.
 

Het was echt 1562 kHz. Foutje dus van Tom, hoewel ik me dat ook wel weer kan voorstellen. Zelfs op officieel briefpapier van Veronica heeft het eventjes verkeerd gestaan. Misschien dat Juul dat kan bevestigen?

Als Veronica op 1563 kHz zou uitzenden zou dat in de avonduren een sterke 1000 Hz-fluittoon hebben opgeleverd met de Zwitserse zender Beromünster.  

Piet.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Weet je nog wie nummer 1 en 2 waren?  Een gokje: 1)Bull Verweij 2) Rob Out

 

Salut

Leendert

 

Ben erg nieuwsgierig naar de briefwisseling met Delmare /Prodihaag. Ik kende de situatie maar al te goed, dus het is een klein wonder dat er 'überhaupt' correspondentie is geweest. Zie foto's kantoor Prodihaag in de Daguerrestraat in Den Haag met René de Leeuw en Gerard van Dam  achter het bureau en de andere  foto met Marcel Stevens en André Zwinkels op de gele fauteuil( =dj Ronald Bakker).

 

Salut

Leendert

DD3C3370-78BA-41ED-B643-13FD3E0CCE2E_1_105_c.jpeg

FFA83046-1161-4D93-BE60-3D1967EDFEA3_1_105_c.jpeg

ik had 3 cassettes besteld bij Prodihaag, en binnen een week geleverd.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2022 om 12:20 zei Martin1968:

Is dat zo? luister eens naar het begin van dit programma:

 

Please login or register to see this link.
 

Bij Veronica wisten ze soms niet op welke golflengte ze zaten. Zelfs in 1999 op 1224 khz hoorde ik regelmatig vertellen dat ze op 319 zaten. En niemand in de studio die erop reageerde en er zaten heel wat Veronica-mensen in de studio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij was er niet hé. Dat zal het zijn.

Ik weet nog wel dat we mega druk waren om mensen zoals jij een paar mooie dagen te bieden......................hi

Heb je er ook een opname van Bert?

Ik had contact met de mensen van de NOZEMA en we hadden het altijd over 1224 Khz.

Maar wat willekeurige dj live zegt...............tja.

 

 

 

 

 

 

Mast1 -1224 kopie.jpg

screen 1.437.jpg

screen 1.438.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei radio tpot:

Ik gebruik nooit meters, altijd de frequentie in KHz aangeven voor middengolf.

Ja ik herken ze Juul, deze ontvangst rapporten, tegenwoordig komen ze inc een mp3 opname van het signaal.

Die ik uit uit Canada kreeg, daar was duidelijk de stations ID te horen van radio TPOT.

 

Theo

Mooi Theo, Canada. Waar ?

 

 

Ik denk dat Bert (zie hierboven) in de war is en 319 mtr was toch een andere zeezender? Na 1974?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt geen Facebook, daar staat het bericht inc het geluids fragment vermeld.

Volgende week ben ik weer thuis, zal het geheel naar je sturen, Juul.

Tegenwoordig gaat het iets sneller en met een geluids opname, wat niet anders is, ze willen een QSL kaart van je terug krijgen.

En een E QSL is ook goed maar het liefst een papieren kaart is gewenst.

Dat zal toen wel niet anders zijn geweest, E QSL kon niet eens 🤔

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.