Jump to content

Wie heeft het Theater van het sentiment met Stefan Stasse nog bewaard?

Erik1972RADIO

Recommended Posts

Ik zoek met spoed de oude uitzendingen van het Theater van het Sentiment in de oude bezetting met 

Stefan Stasse en Kobus Boscha. Dus voordat het KRO-programma in de zomer van 2013 stopte.

Helaas ben ik mijn hele collectie kwijt door een crash van mijn externe harde schijf. 

Er is ruilmateriaal voor handen, er zijn ook andere opties mogelijk.

Wie kan mij helpen aub?

dank bij voorbaat

Erik

• Thanks 1
  • Sad 1

dag Erick ik heb denk ik wel een paar honderd afleveringen, maar ik post hier nooit wat en als ik dat wel doe heeft een kerel met een bril altijd wel een reden weg te halen wat ik post.

Ik stel dus voor dat je me je adres geeft en dan stuur ik de dvd`s waar de afleveringen opstaan wel op.

Laat maar weten of je dat wilt.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 2

Op 11-9-2022 om 16:20 zei freddie:

(...)maar ik post hier nooit wat en als ik dat wel doe heeft een kerel met een bril altijd wel een reden weg te halen wat ik post.

Ik moest lachen om 'een kerel met een bril', maar voor de rest wel een wonderlijk berichtje. Lijkt me niet de bedoeling dat er dingen moeten worden weggehaald. Of het zou om iets moeten gaan van de afgelopen 5 jaar, wat nog op de sites terug te luisteren zou zijn (die beredenering heb ik wel eens zien langskomen).

Laat je niet afschrikken door kerels met een bril, kale kereltjes of kereltjes die je elke 3 maanden lastigvallen via mail iets te vriendelijk vragen of je met ze wil ruilen. Doe ik ook niet. Zij ergeren zich meer aan jou dan jij aan hen is mijn motto ^^

Maareh... Ik hoop dat Erik1972RADIO nog terugkomt. Die is 'met spoed' binnengevallen en 'met spoed' weer weg.

Edited by Samba-boy
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2

21 minuten geleden zei rauhfaser:

Lijkt het wel op, ja. Teveel spoed voor een bedankje in ieder geval.

Van mij krijg je die wel hoor, met een knuffel. 😊 Klinkt sarcastisch, is niet zo bedoeld want je bent nog altijd ontzettend actief bezig, en voor iemand late to the party zoals ondergetekende is dat alleen maar prettig - de meeste snacks zijn immers al van tafel, maar de jouwe staan er nog.

Soms heb ik ook wel eens zin om wat kasten, lades, mappen en zolderluikjes open te trekken. ...Vandaag even niet. 😂

• Like 2
  • Thanks 1

Edit: Hier stond eerder een enigszins geïrriteerd berichtje, mede omdat ik al even aan het puzzelen was en dat wat ik wilde doen niet voor elkaar kreeg... Inmiddels ietsje minder chagrijnig, dus niet meer relevant. 😂

Met een beetje kunst- en vliegwerk heb ik het totaalplaatje eens ingezien. Het zijn om en nabij de 2200(!) afleveringen, dus daar ben je wel even zoet mee. Maakt natuurlijk wel benieuwd waar, of beter gezegd óf, de 1100+ afleveringen uit 1997-2003 nog ergens (be)staan.

Trouwens, daarover gesproken... Misschien to be continued.

Edited by Samba-boy
  • Like 1
  • Thanks 1

Ja, Eftepedia is echt goed, zo intens uitgebreid. Wel heel geestig, met foto's en al, of all places!

De 2202 afleveringen Theater omvatten trouwens een totaal van 341(!) gig. Dat is nogal een berg, hopelijk is dit werken met URL's een mooie opening naar nog wat andere linkjes, die ook nog 'stiekem' in de digitale omroepgrotten weggestopt zijn. Ik ben van alles aan het uitproberen nu, nog weinig mazzel tot nu toe.

• Like 1