Spring naar bijdragen

Wie heeft het Theater van het sentiment met Stefan Stasse nog bewaard?


Erik1972RADIO

Aanbevolen berichten

Ik zoek met spoed de oude uitzendingen van het Theater van het Sentiment in de oude bezetting met 

Stefan Stasse en Kobus Boscha. Dus voordat het KRO-programma in de zomer van 2013 stopte.

 

Helaas ben ik mijn hele collectie kwijt door een crash van mijn externe harde schijf. 

 

Er is ruilmateriaal voor handen, er zijn ook andere opties mogelijk.

 

Wie kan mij helpen aub?

 

dank bij voorbaat

 

Erik

  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag Erick ik heb denk ik wel een paar honderd afleveringen, maar ik post hier nooit wat en als ik dat wel doe heeft een kerel met een bril altijd wel een reden weg te halen wat ik post.

Ik stel dus voor dat je me je adres geeft en dan stuur ik de dvd`s waar de afleveringen opstaan wel op.

Laat maar weten of je dat wilt.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Verward 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-9-2022 om 16:20 zei freddie:

(...)maar ik post hier nooit wat en als ik dat wel doe heeft een kerel met een bril altijd wel een reden weg te halen wat ik post.

Ik moest lachen om 'een kerel met een bril', maar voor de rest wel een wonderlijk berichtje. Lijkt me niet de bedoeling dat er dingen moeten worden weggehaald. Of het zou om iets moeten gaan van de afgelopen 5 jaar, wat nog op de sites terug te luisteren zou zijn (die beredenering heb ik wel eens zien langskomen).

 

Laat je niet afschrikken door kerels met een bril, kale kereltjes of kereltjes die je elke 3 maanden lastigvallen via mail iets te vriendelijk vragen of je met ze wil ruilen. Doe ik ook niet. Zij ergeren zich meer aan jou dan jij aan hen is mijn motto ^^

 

Maareh... Ik hoop dat Erik1972RADIO nog terugkomt. Die is 'met spoed' binnengevallen en 'met spoed' weer weg.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei rauhfaser:

Lijkt het wel op, ja. Teveel spoed voor een bedankje in ieder geval.

Van mij krijg je die wel hoor, met een knuffel. 😊 Klinkt sarcastisch, is niet zo bedoeld want je bent nog altijd ontzettend actief bezig, en voor iemand late to the party zoals ondergetekende is dat alleen maar prettig - de meeste snacks zijn immers al van tafel, maar de jouwe staan er nog.

 

Soms heb ik ook wel eens zin om wat kasten, lades, mappen en zolderluikjes open te trekken. ...Vandaag even niet. 😂

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: Hier stond eerder een enigszins geïrriteerd berichtje, mede omdat ik al even aan het puzzelen was en dat wat ik wilde doen niet voor elkaar kreeg... Inmiddels ietsje minder chagrijnig, dus niet meer relevant. 😂

 

Met een beetje kunst- en vliegwerk heb ik het totaalplaatje eens ingezien. Het zijn om en nabij de 2200(!) afleveringen, dus daar ben je wel even zoet mee. Maakt natuurlijk wel benieuwd waar, of beter gezegd óf, de 1100+ afleveringen uit 1997-2003 nog ergens (be)staan.

 

Trouwens, daarover gesproken... Misschien to be continued.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Eftepedia is echt goed, zo intens uitgebreid. Wel heel geestig, met foto's en al, of all places!

 

De 2202 afleveringen Theater omvatten trouwens een totaal van 341(!) gig. Dat is nogal een berg, hopelijk is dit werken met URL's een mooie opening naar nog wat andere linkjes, die ook nog 'stiekem' in de digitale omroepgrotten weggestopt zijn. Ik ben van alles aan het uitproberen nu, nog weinig mazzel tot nu toe.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-9-2022 om 00:44 zei Tippie:

Op het Internet Archive vind ik geen enkele aflevering, Dennis. Waar heb je die ergens gezien?

 

 

Als het om de periode 2003-2013 gaat, hoeft er geen dvd opgestuurd te worden: met een truukje kun je er daar nog een heleboel van op het internet vinden.

 

Als je onderstaande URL in een internetbrowser opent

(bijvoorbeeld met knippen en plakken, of met de rechter muistoets)

krijg je een 'Pagina niet gevonden'-mededeling van de Publieke Omroep.

Als je vervolgens in de URL, op de plaats van 'jjjjmmdd', een datum invult (bijvoorbeeld 20030630), dan kom je direct bij de betreffende uitzending uit, Uiteraard werkt dat alleen bij dagen waarop er een aflevering van het Theater van het Sentiment is uitgezonden, maar dat waren er vier per week, dus je heb een dikke kans dat het met een willekeurige datum raak is.

 

Please login or register to see this link.

 

En als ik dat doe in mijn oude, vertrouwde Windows Explorer, dan krijg ik meteen de vraag of ik de aflevering op wil slaan. 😊


Het gaat hier mogelijk over bijna alle afleveringen van april 2003 tot en met juli 2013. Ik heb in ieder geval bij elk jaar uit die periode één (willekeurige) aflevering gevonden, dus wie weet.

 

Een paar detailopmerkingen voor wie zo ver mogelijk terug wil:

- Vòòr april 2003 werd een ander formaat gebruikt (RealMedia geloof ik), die zijn hier waarschijnlijk niet opgeslagen.

- De oudste datum in 2003 die werkt, is 2003-04-07, maar die kun je overslaan want dat is de uitzending van 2003-05-14.

- De oudste uitzending van 2003 is die van 2003-04-08. De volgende is van 2003-04-14.

- De uitzending van 2003-05-07 ontbreekt. Als je die opvraagt krijg je 2003-05-06.

Als jullie nog meer fouten of ontbrekende uitzendingen tegenkomen, dan zeg het maar.

Please login or register to see this link.  was de directe lokatie trouwens, maar via de omroep.nl content server kan natuurlijk ook prima, ik dacht dat ik die url hier niet mocht plaatsen ivm rechten etc

Groet!

Dennis

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk... BOEM. Zo kan het dus ook. 😍 Ik had ze eveneens binnengetrokken, heel goed dat iemand ze ook op archive.org heeft gezet. Want het ís me een flinke partij, goeiedag zeg.

 

Het wordt eens tijd om alle programma's van 2003-2013 met die content-link eens na te lopen, beste mensen. Denk dat er zowaar nog wat verrassingen tussenzitten ook nog. Mits de server bij de NPO nog niet is uitgezet, of de files zijn verwijderd (vertrek van Stenders, om maar wat te noemen). BNN's Platenpaleis heb ik ook nog veiliggesteld, maar als mensen toevallig nog meer titels opmerken die nog werken, kom maar door. Ik heb de schijfruimte.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.