Spring naar bijdragen

9 september 1987, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

Mooie opname Hans,

 

En als het een "board recording" is dan is het opgenomen vanaf de zendlijn. Het signaal van Monique viel wel eens terug tot een laag en vervormd niveau. Ik meen ooit een interview te hebben gelezen met Peter Chicago die verklaarde dat het euvel in de Optimond zat. In deze opname hoor je het ook tussen 16 en 25 minuten.

Toch was het leuke radio, en vooral in de jaren 86 en 87 toen Monique meer "poppy"  werd. Luuk Dardin, Erwin van der Bliek, Dick Verheul, Ferry Eden.. en nog een paar DJ's meer maakten fijne radio om naar te luisteren... en nu, na 35 jaar is 't nog steeds leuk!

 

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Mooie opname Hans,

 

En als het een "board recording" is dan is het opgenomen vanaf de zendlijn. Het signaal van Monique viel wel eens terug tot een laag en vervormd niveau. Ik meen ooit een interview te hebben gelezen met Peter Chicago die verklaarde dat het euvel in de Optimond zat. In deze opname hoor je het ook tussen 16 en 25 minuten.

 

Op de radio hoorde je die tijd (18:15-18:22) niks. gr.thijs

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Even snel de cassette erbij genomen, ik heb dat programma van 9 September ook zelf opgenomen van AM en even het stukje gedigitaliseerd waar de storing is, je hoort duidelijk dat men eraan werkt door het aan en uitschakelen van het signaal en ook Sebastiaan maak er opmerkingen over.. Dus het was wel degelijk te horen op de radio.

Luister maar

 

Please login or register to see this link.

 

Henk Kruize

 

Je hebt gelijk. Waarschijnlijk was de ontvangst hier in Noord Holland zo slecht dat ik niks hoorde...

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.