Spring naar bijdragen

De Nederlandse Top 40


edwin8yvonne

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei edwin8yvonne:

 

Lex Harding Met De - Top 40 Van 28 mei 1972 13-16 uur

 

Please login or register to see this link.

Leuk dat jullie al deze Top 40 uitzendingen met ons delen. Er is ook een club "Top 40". Daar mag je ze ook plaatsen. Daar heb ik die club destijds ook voor opgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei dave76:

Leuk dat jullie al deze Top 40 uitzendingen met ons delen. Er is ook een club "Top 40". Daar mag je ze ook plaatsen. Daar heb ik die club destijds ook voor opgezet.

Hey Dave....deze mag je gewoon...via de link van de download site...kopiëren en plaatsen op de Top 40 club 

Mocht je hier ook anderen een plezier mee kunnen doen.. prima toch..🙂 daarvoor heb ik deze ook geupload..,.

Met vriendelijke groeten

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei de redactie:

 

En jij bent er van op de hoogte dat de clubs eind volgende week verdwijnen. Het heeft dus geen zin meer om iemand hier naar te verwijzen.

 

Dat is precies mijn punt, redactie. Er wordt hier verwezen en geadviseerd om het toch vooral even in die club te plaatsen, terwijl die hele club per volgende week al pleite is.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jaap De Vries:

En dan is al het werk weer verloren hier .

Nee, de topics worden volgens het bericht dus over de forums verdeeld - maar in geval van de Top 40 (evenals de andere tops) komt er dus een nieuw subforum, 'Hitnoteringen'. Een groot deel van de uploads van toen zijn reeds offline, maar met de topics kan in ieder geval nog altijd nagetrokken worden wat er eerder hier ooit is aangeboden en wellicht verzocht worden tot een nieuwe post/re-upload.

 

Althans, zo heb ik 'm begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2022 om 20:03 zei Samba-boy:

Nee, de topics worden volgens het bericht dus over de forums verdeeld - maar in geval van de Top 40 (evenals de andere tops) komt er dus een nieuw subforum, 'Hitnoteringen'. Een groot deel van de uploads van toen zijn reeds offline, maar met de topics kan in ieder geval nog altijd nagetrokken worden wat er eerder hier ooit is aangeboden en wellicht verzocht worden tot een nieuwe post/re-upload.

 

Althans, zo heb ik 'm begrepen.

Okee das weer mooi dan vullen we daar weer de hitlijsten aan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei edwin8yvonne:

Hier nog de Allerlaatste....

Met waar het allemaal mee begon...

De rest is geschiedenis

 

Please login or register to see this link.

Mooie documentaire is dat. Pikant detail was dat Erik de Zwart die de voice over verzorgde voor de documentaire in de week waarin de laatste aflevering werd uitgezonden was vertrokken naar de Tros.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.