Spring naar bijdragen

Op zoek naar opnames top2000 1999


droest

Aanbevolen berichten

Hoi! Als fervent radioliefhebber en hobbyist in het luisteren en bekijken van historische fragmenten ben ik op zoek naar de opnames van de allereerste Top2000 van Radio 2, in december 1999. Is er iemand hier die mij hierbij zou kunnen helpen? Met alleen een deel zou ik al blij zijn. Met name voor particulier gebruik, uit interesse :)

 

Ik wens jullie een fijn weekend.

 

PS mochten jullie andere interessante vroege edities bezitten, zoals 2000 en 2003, zijn die ook van harte welkom :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Droest. Alles wat er tot nu toe verzameld is is beschikbaar via de Stack van gebruiker:  It Feintsje. Even surfen in de Top 2000 groep op deze site en je komt er. 1999 is compleet. Als jij nog aanvullingen hebt (de jaren 2000 tm 2003 missen nog het een en ander).

 

Groeten

Theo

 

 

even zelf gezocht. Ht lijkt er op dat die groep niet meer bestaat....

 

Droest je kunt mij mailen 

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.