Spring naar bijdragen

Uitzendingen Caz! en Yorin FM gezocht


J-V NL

Aanbevolen berichten

Beste radiotrefpunt forumleden,

 

Ik ben redelijk nieuw hier en heb al aardig wat leuke dingen, info, en materiaal op dit leuke forum gevonden.

 

Maar toch ontbreekt er wat,

ik ben namelijk al een hele tijd op zoek naar uitzendingen van het kort bestaande station Caz! en voorganger Yorin FM, maar met name Caz!.

Helaas kan ik nergens hier meer wat van vinden (is ook lastig als het station niet heel succesvol was en maar en korte tijd bestond)  behalve wat korte fragmenten, en de huidige eigenaar van Caz! heeft ook geen archief. bij beeld en geluid krijg ik geen toestemming tot het verkrijgen van materiaal. hopelijk zijn er mensen die wat materiaal hebben.

 

Ook van Yorin FM lijkt het me leuk weer dingen terug te luisteren, ik zag al wat oude pixeldrain links voorbij komen op dit forum maar deze werken helaas niet meer.

 

Alvast erg bedankt :)

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Samba-boy:

Van de ene newbie aan de andere newbie, welkom! Van waar je interesse in 'Caz!'? Destijds veel geluisterd of een bepaald favoriet programma/favoriete radiomaker wat/die je je herinnert? Altijd wel benieuwd naar 😄


helaas juist niet geluisterd, was diehard 3FM luisteraar die tijd en Caz! Was me toen raar genoeg een beetje ontgaan, en YorinFM is net te vroeg dat ik heb meegemaakt (ben nu 25), maar via de podcast invorm van Bas van Teylingen over radiovormgeving ben ik over veel presentatoren te weten gekomen dat ze ook bij Caz! Hebben gezeten en/of Yorin FM en hierbij heb ik ook wat vormgeving gehoord wat ik gaaf vindt klinken op die stations toen der tijd, na wat airchecks van Oa Maurice Verschuuren, Joey Hereman, Timur Perlin ben ik toch benieuwd naar meer uit die periode om te horen hoe dat was vooral omdat dat station weer weg is. 
Jurjen Gofers, Jeroen kijk in de vegte, Robert Jensen (yorin) toch bekende namen. 


vindt het soms heerlijk als ik een lange reis heb voor werk gewoon een radioprogramma van 10/15 jaar of eerder op te zetten en toch klinkt het keer op keer toen beter alsof er toen meer kon lijkt het wel.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-10-2022 om 00:16 zei Samba-boy:

Wow, dit klinkt zo herkenbaar. Een vriend stuurde me vorig jaar voor een reis naar het buitenland via Brussel (dus láng onderweg) een oude reeks radio-opnames uit de 90s (Veronica op Radio 3) en ik liet het maar over me heenkomen - normaliter luisterde ik niet eens naar de radio, eigenlijk alleen maar mijn favoriete albums, of op de gekste manieren nieuwe dingen ontdekken.

 

Ik vind dit dus wel geestig om eens van een ander te horen. Ik ga eens voor je kijken of ik wat op mijn zolder-ravage heb liggen. Kan niks beloven. ^^


leuk om te horen! :)

en bedankt 

6 uur geleden zei Richard079:

Het is niet veel, maar kwam deze tegen op de harde schijf. Het laatste uur van CAZ! en omschakeling naar ArrowCR. Een uurtje Kas van Iersel op Yorin en een uurtje uit de Top100 Allertijden 

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Super! Heel erg bedankt! Ben hier erg blij mee 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Rrrricky:

Ik heb een hele verzameling aan Rob Stenders shows uit de Yorin tijd.

Er was ooit een fan die al die dingen - toen al - online aanbood. Wat een fijne service was dat. Ooit alles netjes binnengehaald. 

Ik heb hier een paar afleveringen FreakOlympics (met Rob en Fred). 

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Van de 2e juli weet ik dat dat de eerst in de studio van Yorin was. En CDtjes draaien, dat gebeurde toen al niet veel meer. Dus ruzie met de CD-spelers. 

 

Hier wat uurtjes Stenders Vroeg op Yorin. Ook net na de overstap.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

en de laatste uitzending van Marisa op Yorin.

Please login or register to see this link.

Veel plezier ermee.


super! Dankjewel heb weer wat te luisteren 🙏 :) 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.