Spring naar bijdragen

Caroline 28 Oktober 1979 Belgische Nationale Hitparade


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

2 hours ago, Henk-Anna Loog said:

1979 is voor mij een jaar waar ik heel fijne herinneringen aan heb, een leuke vakantie aan zee, een lieve echtgenote, veel goeie muziek dat jaar, maar vooral de zeezender hobby, Mi Amigo, DelMare en Caroline, mijn recorders maakten overuren op mijn zolderkamer waar ik "resideerde" met mijn hobby. Uit die tijd, al weer 43 jaar geleden.. maar alsof het gisteren was... een leuke opname van Sebastiaan Peters met de Belgische Nationale Hitparade op Radio Caroline. 

 

Radio Caroline 28 Oktober 1979

uur-1 11-12 uur   Please login or register to see this link.

uur-2 12-13 uur   Please login or register to see this link.

uur-3 13-14 uur  Please login or register to see this link.

 

Enjoy

Henk Kruize

Beste Henk,

I have this as "studiotape, nooit uitgezonden". On the same date, I have 1117-1300 Espresso (last on Sunday) and Country Time.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, marnik said:

Dag Henk

Dank voor de opname, maar ik heb deze staan op 1979 10 14 .Luister op 1 m 56 sec  van opname 13.00-14.00 .Daar zegt de dj de tweede zondag van de maand.

Grtjes Marnik

Beste Marnik,

According to Radiopedia the first Belgische National Hitparade was broadcast on 11th November 1979 (ie 2nd Sunday of the month).

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.