Spring naar bijdragen

Gaat Extra AM volgend jaar toch door op AM? (...)


Aanbevolen berichten

Wouw, dat zou wel heel goed nieuws zijn. Hoop oprecht dat het gaat lukken. Spannend.

(denk wel als het eenmaal gestopt is, dat het enorm zal gaan knagen want een weg terug wordt dan moeilijk. En zoooo zonde van al jullie werk....). 

 

Trouwens de vaste luisteraars moeten het station ook ontdekken en dat heeft helaas soms veel tijd nodig. Ik heb het ontdekt en staat steevast aan tijdens de knutseluurtjes. 

bewerkt door Eric
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als er DJ's gaan komen is dat voor dit station zeker geen verbetering. Het non stop format in combinatie met de muziekkeuze is denk ik top. Overigens geldt dat voor vele anderen dat dj's daar (en dat mogen ze uiteraard) er vooral voor eigen glorie zitten en een beetje dom oh'en (excuse moi voor deze mening). Juist het non stop format met elk uur nieuws maakt dit station zo sterk. Misschien weer een crwodfund actie, Harm. Is niets mis mee.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Extra AM is ooit opgezet en bedoeld als non-stop 'oldies' station en dat blijft ook zo, wel of geen AM-licentie.

Het is precies zoals Eric het verwoord, nagenoeg alle hobby-dj's presenteren voor eigen glorie, praten te lang en voegen over het algemeen niets toe. Iedereen weet inmiddels wel dat The Beatles uit Liverpool kwamen...

Bovendien trekt mijn format een ander type luisteraar aan, zonder daar een stempel op te drukken.

Morgen maak ik hier een ander 'draadje' m.b.t. een nieuwe crowdfund-actie.

De eerste donaties op de website zijn al binnen...

Dial.gif

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Eric:

Nou als er DJ's gaan komen is dat voor dit station zeker geen verbetering. Het non stop format in combinatie met de muziekkeuze is denk ik top. Overigens geldt dat voor vele anderen dat dj's daar (en dat mogen ze uiteraard) er vooral voor eigen glorie zitten en een beetje dom oh'en (excuse moi voor deze mening). Juist het non stop format met elk uur nieuws maakt dit station zo sterk. Misschien weer een crwodfund actie, Harm. Is niets mis mee.

Nonstop muziek stations met nieuws zijn er al zat, oldies zenders ook. Nieuws hoeft van mij niet zelfs, bespaard weer in de kosten ook.

bewerkt door radiofreak31
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Harm ten Brink:

Extra AM is ooit opgezet en bedoeld als non-stop 'oldies' station en dat blijft ook zo, wel of geen AM-licentie.

Het is precies zoals Eric het verwoord, nagenoeg alle hobby-dj's presenteren voor eigen glorie, praten te lang en voegen over het algemeen niets toe. Iedereen weet inmiddels wel dat The Beatles uit Liverpool kwamen...

Bovendien trekt mijn format een ander type luisteraar aan, zonder daar een stempel op te drukken.

Morgen maak ik hier een ander 'draadje' m.b.t. een nieuwe crowdfund-actie.

De eerste donaties op de website zijn al binnen...

Dial.gif

 

 

Inderdaad Harm,

dj's op dit soort stations willen alleen zich zelf horen. En als ze hun zin niet krijgen .............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei radio tpot:

Ze willen zichzelf niet horen

 

Geloof ik niets van, mensen (dj's) zijn ijdel.

 

58 minuten geleden zei radio tpot:

maar gehoord worden

 

Alleen een rot klinkende stem doet mij (tegenwoordig) al afhaken.

 

12 uur geleden zei radiofreak31:

Nonstop muziek stations met nieuws zijn er al zat, oldies zenders ook.

 

Maar echt goede oldies zenders te weinig.

 

12 uur geleden zei radiofreak31:

Nieuws hoeft van mij niet zelfs

 

Inderdaad, loopt vrijwel altijd achter de feiten aan en stopt (vooral) ook de flow van een goed non stop muziek programma, met leuke flitsende jingles en mooie reclames.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Harm.

 

Uiteraard mag elk station z'n eigen format uitkiezen. Is zeker niets mis mee. Lekker oh'en en dan naar jezelf luisteren is ook leuk, als je daar van houdt. Maar 1332kHz maakt hier in de regio echt wel een verschil. En er is aanbod genoeg, dus voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. Inderdaad er zijn genoeg oldies zenders. Maar ik ben op AM er tot nu toe maar twee tegengekomen die echt snappen hoe je een oldies format in elkaar timmert, bedoeld voor een specifieke doelgroep waar ik dan toevallig toe behoor. Dat is Extra AM en Paradijs. De laatste is hier erg slecht te ontvangen (zou niet hoeven gezien afstand en spullen hier). Mazzel voor ExtrAm 😆 😉

 

En 1 ding weet ik zeker, ben niet de enige die luistert.  En het nieuws dat ExtrAM gebruikt: mij valt op dat dit soms akelig actueel is (zelfs sneller dan NOS). Of misschien is NOS nog slomer, dat kan natuurlijk ook. 

 

Voor mij de ideale knutselzender. Zo dat is maar weer even gezegd. 🙃

 

(((Ik luisterde vroeger in de vroege ochtend in de auto wel eens naar 538. Op Radio 1 (de nieuwszender) draaiden ze meer muziek in een uur. )))  

bewerkt door Eric
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-10-2022 om 18:05 zei Harm ten Brink:

 

We hebben op ons voornemen om eind dit jaar te stoppen op de middengolf veel reacties gekregen, zelfs meer dan we hadden verwacht.

En eerlijk gezegd zien we er heel erg tegenop om over twee maanden de stekker eruit te moeten trekken.

 

Ondertussen heeft zich een potentiële sponsor gemeld met de vraag of deze iets voor ons kan betekenen.

Het bedrag zal niet toereikend genoeg zijn en denken we nu na over welke maatregelen er nodig zijn om toch verder te kunnen.

We verwachten ergens in de komende week knopen te kunnen doorhakken.

2e mast40.jpg

En dat is goed nieuws, staat bij mij altijd aan in de auto of thuis.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.