Spring naar bijdragen

veranderingen mixcloud.com 01.12.2022


capitalguy

Aanbevolen berichten

Jammer, maar zag het aankomen - data-space is volgens mij niet oneindig. Ik postte daar door de loop der jaren eentje per dag, maar een paar weken geleden al mee gestopt - ze hadden de manier van uploaden veranderd en het werkte van geen kanten die morgen dus gelijk mee gekapt.

 

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Martinja,

 

Heb ook een mail gekregen van Mixcloud hier, tot nu toe geen probleem.

Alles veranderd op 01 12 2022, een maximum van 8 uploads kan je nog plaatsen van een uur per file;

Ze zeggen niet erbij is dit per week of per maand? Ik plaatste er vroeger ook meer Max enkele op een volledige maand.

Ik zie wel hoe het eraan toe zal gaan.

Vriendelijke groet Philip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Offshoreradio Mi Amigo said:

Alles veranderd op 01 12 2022, een maximum van 8 uploads kan je nog plaatsen van een uur per file;

Ze zeggen niet erbij is dit per week of per maand?

 

niet meer dan 10 shows op je profiel of overstappen naar mixcloud pro.

 

maar ik denk niet dat het werkt om genoeg mensen te hebben om te betalen & het zal niet lang duren voordat mixcloud van het internet verdwijnt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PowerMusic:

Ja hoor bv Soundcloud 

Er zijn daar nog strengere restricties.

1 uur geleden zei capitalguy:

 

niet meer dan 10 shows op je profiel of overstappen naar mixcloud pro.

 

maar ik denk niet dat het werkt om genoeg mensen te hebben om te betalen & het zal niet lang duren voordat mixcloud van het internet verdwijnt.

 

Er gaan veel profielen verdwijnen als er maar 10 mogen blijven staan, alles moet precies om zeep dezer dagen.☹️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Offshoreradio Mi Amigo said:

Er gaan veel profielen verdwijnen als er maar 10 mogen blijven staan, alles moet precies om zeep dezer dagen.☹️

 

uploads tot 1 december zullen blijven, maar als je meer wilt toevoegen is het niet langer gratis.

 

 

4 hours ago, Marinebroadcasters said:

Is er een alternatief?

 

misschien youtube of archive.org ? 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.