Spring naar bijdragen

15 november 1987, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

Leuk dat dit bewaard is, zo heeft Douwe Dijkstra ook het logboek van Radio Caroline uit 1979 wat hem door Ruud Hendriks is geschonken.

Monique op 819, Jan, ik heb het idee dat jullie daar niet echt blij mee waren, de switch van 963 naar 819 ging "plotsklaps" en volgens mij waren jullie in een keer heel veel luisteraars kwijt.

Toch vond ik (en vind... nog steeds als ik oude banden en cassette bandjes beluister..) Radio Monique een heel leuk station om naar te luisteren... Zeker vanaf 1986 toen er wat "pit" in kwam.

 Henk Kruize

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

volgens mij waren jullie in een keer heel veel luisteraars kwijt.

 

Veel 'normale' luisteraars waren al lang afgehaakt, vanwege het met hoger vermogen uitzendende Finse radiostation, dat vanaf ongeveer 15.30 uur een fijne beluistering van de uitzendingen van Radio Monique, zo goed als onmogelijk maakte via de 963 kHz .

 

1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Toch vond ik (en vind... nog steeds als ik oude banden en cassette bandjes beluister..) Radio Monique een heel leuk station om naar te luisteren...

 

 Ik vond het (persoonlijk!) een vrij zwakke bedoening, had veel beter gekund met een andere aanpak.

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Eric:

Dat is een kwestie van smaak. Ben het met Henk eens dat het een heel leuk station was (ook een kwestie van smaak), Grts Eric

Monique ademde naar mijn bescheiden mening weinig sfeer uit. Het klonk als een landpiraat.

Nadat de mast omkieperde heb ik nauwelijks nog geluisterd. Hoogstens om te kijken of het er nog was.

In Breda was de ontvangst niet best na 25 november 1987.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2022 om 15:15 zei Gerard van den Ende:

 

Roel and John,

 

That piece of programme between 0941 and 1000 is partly the same as the programme between 0815 and 9000. Just at the end you hear the start of the programme of Ds. Van Gent

So this must be:

Monique-19871115-0845-0904-ErwinVanDerBliek Ds. Van Gendt Stichting Radio Gemeente Bloemendaal

 

Gerard

0941-1000 kon niet juist zijn want kwam niet overeen met de aansluiting om 10u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2022 om 17:05 zei JOCOOLE:

Beste Roel and Gerard,

I've just been listening to this, whilst reading Jan-Fre's Offshore Index. At 12mins. (ie 0827) the recording switches from Tim Allen on Caroline 558, to Erwin on Monique 819.

Mvg,

John C

Als ik het goed begrijp, is dit:

Caroline-19871115-558--Tim Allen-0711-0723+

Monique-19871115-819-ErwinVDBliek-0824-0900

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.