Spring naar bijdragen

20 juli 1974


Juul

Aanbevolen berichten

Ik ben even kwijt van wie de opname komt, van Ben?, van het programma van Rob Out op 20 juli 1974 tussen 09.00 - 10.00 uur over de afwijzing van de VOO etc. In prachtige kwaliteit zeg !

Ik moest met de auto naar de garage dus had tijd om te luisteren. Ik had het nl nog nooit gehoord. Een master is niet bewaard gebleven helaas. Maar wat is dat een "mooi" programma. Beetje typies Out maar het geeft wel de gemoedsrust weer die we toen hadden.   Zoals Robert Long in het programma zong " Toe maar jongens de beuk er in"..................

 

Maar de eerste 8 minuten ontbreken. Zijn die nog ergens ?

 

Juul

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Juul,

 

Die opname komt van Ad Couwenberg en had ik hier gepost. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de opname wel heb "opgeschoond en opgepoetst". Als ik me niet vergis is de studio opname van dat uur ooit via de Norderney download service van Ad beschikbaar gesteld onder deze naam : De Beuk Er In - 20-07-1974 0900 - 1000

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Hans Hendriks said:

Veronica-19740720-0900-0958-RobOut-DeBeukErin
Please login or register to see this link.

 

groet, Hans

I've got a recording for that date 0900-1017 with the title Egbert Douwe Show followed by Koffietijd with Bart van Leeuwen sitting in. Comments?

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Wat ik nog wel weet is dat in de nacht  dit programma is gemaakt door Rob en Ad en met de koerier (Snelle Visser voor de Hilversummers) naar Scheveningen gebracht.

Hartelijk dank voor alle informatie, Juul. Als ik me niet vergis is in die nacht ook de Top 40 opnieuw opgenomen omdat een wat ingetogen Top 40 presentatie beter paste bij de situatie (ik dacht dat Lex dat vertelde). Een vraag die dan bij me opkomt is dan, wat is er eigenlijk gebeurd met de originele Top 40 opname. 48 jaar later zal waarschijnlijk niemand dat meer weten.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Ben:

Hartelijk dank voor alle informatie, Juul. Als ik me niet vergis is in die nacht ook de Top 40 opnieuw opgenomen omdat een wat ingetogen Top 40 presentatie beter paste bij de situatie (ik dacht dat Lex dat vertelde). Een vraag die dan bij me opkomt is dan, wat is er eigenlijk gebeurd met de originele Top 40 opname. 48 jaar later zal waarschijnlijk niemand dat meer weten.

 

 

Geen idee Ben. Hij zou al wel aan boord geweest kunnen zijn. Want er werd op vrijdag ochtend altijd "gevaren".

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-11-2022 om 22:50 zei Ben:

Hartelijk dank voor alle informatie, Juul. Als ik me niet vergis is in die nacht ook de Top 40 opnieuw opgenomen omdat een wat ingetogen Top 40 presentatie beter paste bij de situatie (ik dacht dat Lex dat vertelde). Een vraag die dan bij me opkomt is dan, wat is er eigenlijk gebeurd met de originele Top 40 opname. 48 jaar later zal waarschijnlijk niemand dat meer weten.

En het was die dag voor het eerst dat Bart van Leeuwen een Tipparade presenteerde, zoals hij vanaf 1979 zes jaar lang zou doen op Hilversum III. 
De vaste presentator Tom Collins was op vakantie en had voor die tijd een 'vrolijke' Tipparade opgenomen, die aangepast moest worden. Maar niet door hemzelf dus. 
Deze opname is hier onlangs geplaatst.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.