Spring naar bijdragen

Binnenkort geen...


Robin Westhof

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei radio tpot:

Wel vreemd van een Neo liberale regering, welke op alle andere vlakken, wel de markt regels toe blijft passen.

Maar op radio gebied moeten we zogenaamd regels hebben.

 

Daar zit wel een bepaalde logica achter, hoor. Een 'vrije markt' die wordt gedomineerd door twee grote aanbieders is helemaal niet zo vrij.

 

De vraag is alleen of het commerciele aanbod echt zoveel gevarieerder gaat worden. Ik heb mijn twijfels.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ziet hoeveel regels er zijn, en hoe het nu gaat?

Gevarieerde aanbod bij een commerciële aanbieder? Dat is er niet.

Het is aanbod waar geld mee is te verdienen, en dat dat de hele dag vogeltjes geluid is, dan is het dat dan.

Daar moet je als overheid niet tussen willen gaan zitten om te bepalen waar het volk naar zal luisteren.

Als overheid moet je zorgen dat er zoveel mogelijk geld er tussen uit wordt gehaald.

Wat de koper er mee gaat doen? Moet ie zelf weten.

Als overheid beschik je over een PO, daar kun je een gevarieerd aanbod creëren.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruudam:

Veronica kan verkocht worden aan RadioCorp van Her ert V is ser. Net als andersom R 10 indertjjd. 

Talpa en RC werken samen, Reclame verkoop is al 1 bedrijf. 

 

Maar niet meer via de FM dan toch?

 

1 uur geleden zei Will Stevens:

De vraag is alleen of het commerciele aanbod echt zoveel gevarieerder gaat worden. Ik heb mijn twijfels.

 

Die twijfels zijn natuurlijk terecht.

 

32 minuten geleden zei radio tpot:

Als overheid beschik je over een PO, daar kun je een gevarieerd aanbod creëren.

 

 

Dus dat is er dan (nog) niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei radio tpot:

Als overheid moet je zorgen dat er zoveel mogelijk geld er tussen uit wordt gehaald.

Wat de koper er mee gaat doen? Moet ie zelf weten.

 

 

Je klinkt als een volbloed neoliberaal.

 

Ik vraag me af of John de Mol Veronica zou willen verkopen. Daarmee helpt hij een concurrent in het zadel. (Al komt die concurrent er waarschijnlijk toch wel.)

bewerkt door Will Stevens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei radio tpot:

 

Het is aanbod waar geld mee is te verdienen, en dat dat de hele dag vogeltjes geluid is, dan is het dat dan.

 

 

Theo

Vogeltjesgeluiden (en branding) mag niet hoor, daar ben ik al een keer een frequentie mee kwijtgeraakt.

Vrijheid van meningsuiting? Mn reet.

1 uur geleden zei Will Stevens:

 

Je klinkt als een volbloed neoliberaal.

 

Ik vraag me af of John de Mol Veronica zou willen verkopen. Daarmee helpt hij een concurrent in het zadel. (Al komt die concurrent er waarschijnlijk toch wel.)

Nou, ik weet niet of Radiocorp met 100%NL en Slam nu zo'n concurrent is gezien de samenwerking dus, en de reclameverkoop die OneSales van de Mol doet voor Radiocorp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ruudam:

Nou, ik weet niet of Radiocorp met 100%NL en Slam nu zo'n concurrent is gezien de samenwerking dus, en de reclameverkoop die OneSales van de Mol doet voor Radiocorp.

 

Herbert Visser heeft eerder dit jaar tijdens de radiodag in Hilden hiervoor al een verklaring gegeven. Het is voordeliger om het samen te doen dan alleen. De doelgroep van de RadioCorp is anders dan die van Talpa dus een mooie aanvulling voor de adverteerders. 

1 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Oké, maar uiteindelijk wil men er (veel) aan verdienen en kan Veronica dat voor RadioCorp  bewerkstelligen  ?

 

Tussen de overname van Radio 10 en de verkoop aan Talpa hebben ze er toch iets moois van gemaakt. Waarom zouden ze niet opnieuw kunnen doen?

 

4 uur geleden zei ruudam:

Veronica kan verkocht worden aan RadioCorp van Her ert V is ser.

 

Of alleen doorgaan op DAB+. Schijnt de toekomst te zijn.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruudam:

Nou, ik weet niet of Radiocorp met 100%NL en Slam nu zo'n concurrent is

 

Bedenk wel dat er straks nog maar twee kavels zijn waaraan 'inhoudelijke eisen' worden gesteld. De rest kan - als ze dat willen - een moordende concurrentie met elkaar aangaan.

 

Zo wordt dab+ inderdaad wel veel aantrekkelijker. Daar is ruimte zat voor doelgroepenradio.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.