Spring naar bijdragen

Radio Veronica 01-01-1969 16:20-17:20 Rob Out Show Top 100 1968 13-1 + Tips


Ben

Aanbevolen berichten

For me (als luisteraar) these are the reasons why Veronica 192 was at his best in 1969 :

- The only zz in Europa 😃

- The best DJs ever -Rob Out, Jan van Veen, Lex Harding, Tom Collins, Klaas Vaak, Robbie Dale

- The best Technicians

- The best jingles

-  The only station without censure 

    (Veronica was the only station to play "Je t'aime, moi non plus" N° 1 in the Top100 -1969

     and banned in the UK (BBC, 208)) and many countries

- The best programs and music (ROS, LHS, Top40, GvO, Billboard Hot 100 etc...)

In 1970 also but there was RNI

Gr, Eric C.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei erco59:

For me (als luisteraar) these are the reasons why Veronica 192 was at his best in 1969 :

- The only zz in Europa 😃

- The best DJs ever -Rob Out, Jan van Veen, Lex Harding, Tom Collins, Klaas Vaak, Robbie Dale

- The best Technicians

- The best jingles

-  The only station without censure 

    (Veronica was the only station to play "Je t'aime, moi non plus" N° 1 in the Top100 -1969

     and banned in the UK (BBC, 208)) and many countries

- The best programs and music (ROS, LHS, Top40, GvO, Billboard Hot 100 etc...)

In 1970 also but there was RNI

Gr, Eric C.

 

 

1969 het mooiste jaar voor Veronica, Eric heeft het helemaal door. Veronica was alleen op de Noordzee. Daarna kwamen er alleen maar stations bij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Waarom is 1969 het mooiste jaar voor Radio Veronica?

 

Vrijwel alle luisteruren werden (door mij) in 1969 aan Radio Veronica besteed.

Het geweldig muziekjaar was (ook) een groot + punt.

 

De komst van Tom Collins (ochtend show) en Tom Mulder in de lente van dat jaar.

 

De ijzersterke middagprogrammering met Jan van Veen, Lex Harding en Rob Out.

 

De Lexjo (+ popjournaal)  als hoogtepunt van de dag om 19.00 uur.

 

De Engelse (met Robbie Dale) en Amerikaanse hitparade in het weekend.

 

In 1970 was Veronica ook goed, maar de Engelstalige RNI nog een stuk beter en spannender om naar te luisteren.

 

Later in de jaren 70, met al die ellenlange ledenwerfacties, verslapte mijn aandacht voor het radiostation en de comeback van Caroline en de start van de Engelstalige Atlantis/Mi Amigo slokte vrijwel al mijn aandacht/tijd op.

 

 

 

 

 

4 uur geleden zei Ben:

Ook ik begrijp de achtergrond van de vraag van Bert niet. Bert, misschien kun je toelichten waarom je je dat afvraagt?

 

300 minuten! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is prachtig Juul! Afgelopen donderdag zond Canvas deel 1 van de documentaire Laurel Canyon uit. Ik heb nooit geweten dat The Byrds, the Mama's en Papa's, Crosby, Stills, Nash & Young, Frank Zappa, Buffalo Springfield, Joni Mitchell, Alice Cooper en de Monkees daar allemaal bij elkaar woonden. In die docu kwam ook een vroege versie van Judy Blue Eyes voorbij en het verhaal achter de foto (gemaakt door Henry Diltz), die je op de youtube link ziet. De foto klopt namelijk niet, maar de foto opnieuw maken was helaas niet mogelijk...

 

Komende donderdag om 22:55 wordt deel twee van deze docu uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ben:

Dit is prachtig Juul! Afgelopen donderdag zond Canvas deel 1 van de documentaire Laurel Canyon uit. Ik heb nooit geweten dat The Byrds, the Mama's en Papa's, Crosby, Stills, Nash & Young, Frank Zappa, Buffalo Springfield, Joni Mitchell, Alice Cooper en de Monkees daar allemaal bij elkaar woonden. In die docu kwam ook een vroege versie van Judy Blue Eyes voorbij en het verhaal achter de foto (gemaakt door Henry Diltz), die je op de youtube link ziet. De foto klopt namelijk niet, maar de foto opnieuw maken was helaas niet mogelijk...

 

Komende donderdag om 22:55 wordt deel twee van deze docu uitgezonden.

Ben hartelijk dank voor de tip. Ik ga zeker kijken.

En Juul dank voor de edit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.