Spring naar bijdragen

25 december 1987, 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Roel Dickse:

Radio Caroline
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

13 jaar na aug 74 was Caroline er nog steeds, wel op  minimaal vermogen ivm de rampzalige mastbruik in nov 1987. Mooie combi met de Mi Amigo opnames van kerst 1974.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Roel Dickse:

Radio Caroline
Please login or register to see this link.  dit moet zijn: Mike Watts
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.  Ongeveer gelijk aan de eerstgenoemde opname; tijd is: 1359-1445 

 Roel,

 

De middelste opname is een compilatie van wat er de hele dag is uitgezonden. Je hoort naast genoemde DJ's ook nog Mike Watts tot 18 uur .

Na 38 minuten 22 seconden hoor je opnames van platen die het niet gemaakt hebben in 1987 en daarna de Top 50 van 1987. Ik denk dat deze van een andere dag zijn, want dan hoor je weer opnames van overdag. Mogelijk van 26 december, maar het kan ook 31 december 1987 zijn. Weet iemand anders om welke datum het hier gaat? Het gaat dus om de laatste 7 minuten van deze opname. Ook dit zijn alleen maar edits.

De eerste 38 minuten 22 seconden kun je als volgt omschrijven:

Caroline 19871225 0800-1800 Chris Kennedy Steve Conway Mike Watts edits 38 min

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Roel Dickse:

Radio Caroline

Please login or register to see this link.
 

Roel,

 

Ik heb zelf het antwoord gevonden op de vraag, die ik stelde over de laatste 7 minuten van deze opname.

Ik dacht,  mogelijk kan het Audio Magazine. die jij elk weekend plaatst, mij antwoord geven op die vraag. En dat is het geval.

 

In Audio Magazine nummer 20 wordt december 1987 behandeld.

En inderdaad daar wordt in de omschrijving die bij deze opname hoort en die op de Radiopagina beschreven wordt,  vermeld dat er van 31 december 1987 opnames zijn. Ik heb dat gedeelte beluisterd en daar worden inderdaad de genoemde jaaroverzichten behandeld. 

 

Je moet deze opname dus uit elkaar knippen.

De laatste 7 minuten van deze opname kun je als volgt beschrijven:

Caroline 19871231 0800-1600 Mike Watts Chris Kennedy Steve Conway The records who didn't made it in 1987 Top 50 over 1987 edits 7 min

 

Gerard

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.