Spring naar bijdragen

Radio Caroline 31-12-1974 22:01-24:00 Tony Allan 01-01-1975 00:00-02:04 Simon Barrett (UK time)


Ben

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Ben:

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ad heeft deze opname op R2R tape gekregen van Jelle Dijkstra. Jelle woonde vlak bij de kust vandaar deze mooie kwaliteit AM.

 

Please login or register to see this link.

 

Ik heb deze opname bewust niet in uren geknipt om de ervaring van deze avond zo goed mogelijk tot z'n recht te laten komen.

Ben,

 

Allereerst de beste wensen voor het komende jaar en dat we kunnen blijven genieten van jouw mooie opnames, die jij op dit forum aanbiedt.

Ik had deze opname tot 01 uur maar in slechte kwaliteit. Nu tot 02 uur in veel betere kwaliteit. 

 

Jij vermeldt hier de naam Alan Turner als DJ voor de uren tussen 00 en 02 uur. Van die naam heb ik nog nooit gehoord.

Volgens mij zou het Simon Barrett moeten zijn. Ik hoorde Tony een paar keer zijn voornaam noemen als hij in gesprek is met Simon.

 

Groet,

 

Gerard

 

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Gerard. Ook jij de beste wensen voor 2023.

 

Ik ben allesbehalve een Caroline kenner, dus het zou best Simon Barrett kunnen zijn. Hoe ik op Alan Turner kom? Op 02:16:26.11 in de opname hoor ik dat de DJ zich middels een naamjingle voorstelt (althans dat is mijn impressie) en ik denk daar Alan Turner te horen.

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MvdVen:

Het is inderdaad Simon Barrett en ook zijn persoonlijke naamjingle. 

 

Groeten en de beste wensen voor 2023,

 

Martin

Martin,

 

Ook jij de beste wensen voor 2023.

 

Toevallig heb ik ook even geluisterd op het punt, dat Ben aangaf in zijn reactie op mijn posting. En het is inderdaad de naamjingle van Simon Barrett.

Het is bij deze dus bevestigd.

 

Gerard

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ben changed the title to Radio Caroline 31-12-1974 22:01-24:00 Tony Allan 01-01-1975 00:00-02:04 Simon Barrett (UK time)
10 uur geleden zei Ben:

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ad heeft deze opname op R2R tape gekregen van Jelle Dijkstra. Jelle woonde vlak bij de kust vandaar deze mooie kwaliteit AM.

 

Please login or register to see this link.

 

Ik heb deze opname bewust niet in uren geknipt om de ervaring van deze avond zo goed mogelijk tot z'n recht te laten komen.

 

 

 

Hartelijk dank.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.