Spring naar bijdragen

Vers van de recorder (2)


Vincent

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Marinebroadcasters:

 

Zeg heren 68 & Westhof.....zou het ook kunnen zijn dat Jaap alleen goede geluidskwaliteit programma opnames verzamelt? En dus niet het off air geneuzel in de studio tijdens de opname van een programma. Ik lees dat het om Stan Haag gaat?  Stan Haag....briefkaartjes voorlezer met geen verdere toegevoegde waarde. Overigens moet het een fraai schouwspel zijn geweest toen daar opeens een "next level" anorak < ik zou bijna het "W"woord inzetten> de studio binnen liep met een heuse radio cassette recorder onder de arm om zo'n opname te maken. Whats next? Wat staat ons nog meer te wachten. Albatros achter op de Puch bij Sjuul met zijn opname apparaat in de aanslag om  de Puch geluiden te  registreren. Ik kan niet wachten om dat te horen.

 

 

 

Dag Paul, als je met "Sjuul" mij bedoeld zou ik het op prijs stellen om er "Juul" van te maken.

Dat doet recht aan de historische juistheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Marinebroadcasters:

 

Zeg heren 68 & Westhof.....zou het ook kunnen zijn dat Jaap alleen goede geluidskwaliteit programma opnames verzamelt? En dus niet het off air geneuzel in de studio tijdens de opname van een programma. Ik lees dat het om Stan Haag gaat?  Stan Haag....briefkaartjes voorlezer met geen verdere toegevoegde waarde. Overigens moet het een fraai schouwspel zijn geweest toen daar opeens een "next level" anorak < ik zou bijna het "W"woord inzetten> de studio binnen liep met een heuse radio cassette recorder onder de arm om zo'n opname te maken. Whats next? Wat staat ons nog meer te wachten. Albatros achter op de Puch bij Sjuul met zijn opname apparaat in de aanslag om  de Puch geluiden te  registreren. Ik kan niet wachten om dat te horen.

 

Wat je zegt klopt geneuzel en slechte kwaliteit is voor mijn het bewaren niet waard ook al is het Stan en een ex veronica medewerker waar ik elke avond naar luisterde en af en toe nog om 1800 uur via opnames van Miamogo en Veronica.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Juul:

Goeiedag Juul....Er is natuurlijk maar 1 "Sjuul" en dat is Veronica's Juul. Het paste echter in de gekheid van mijn reactie. 

 

Dag Paul, als je met "Sjuul" mij bedoeld zou ik het op prijs stellen om er "Juul" van te maken.

Dat doet recht aan de historische juistheid.

 

5 uur geleden zei Jaap De Vries:

Wat je zegt klopt geneuzel en slechte kwaliteit is voor mijn het bewaren niet waard ook al is het Stan en een ex veronica medewerker waar ik elke avond naar luisterde en af en toe nog om 1800 uur via opnames van Miamogo en Veronica.

 

Helemaal mee eens, zelf stel ik ook  zeer hoge eisen aan de kwaliteit van te bewaren opnames. Desnoods , bij zogeheten unieke opnames,  verbeter ik kwaliteit en/of snelheid. Het is echter maar zeer zelden dat ik nog iets bewaar, mijn archief is wel compleet.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Roel,

I have the title for this programme as Muziekdoos.

Mvg,

John C

John,

 

That's not correct. It must be Jukebox, although Ton used the name Muziekdoos. The next day he called it Jukebox again.

The name Muziekdoos has been used in the year 1979. 

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.