Spring naar bijdragen

Veronica Documentaire (Veronica gaat door)


Ben

Aanbevolen berichten

Deze serie cassette's werd, dacht ik. in 1975 door de VOO op de markt gebracht, het waren "programma's" van Veronica.

Zijn de andere cassette's uit die serie misschien ook iets om online te zetten? Ik heb daar wel interesse in want, een jaartje of wat na 1975 had ik interesse in de serie (ook op LP waren ze, geloof ik) en waren ze niet meer leverbaar.

 

Groet

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Henk,

 

De voorraad uit het archief van Helmut is met deze op. Ooit heb ik wel 's wat van deze cassettes gekocht via MP, echter ik heb geen idee waar die liggen (ben niet in de wieg gelegd voor archivaris :(). Mocht ik ze ooit weer 's tegenkomen dan kan ik ze digitaliseren en on-line zetten. Maar mocht iemand anders deze cassettes hebben, indien gewenst kan ik ze digitaliseren.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Deze serie cassette's werd, dacht ik. in 1975 door de VOO op de markt gebracht, het waren "programma's" van Veronica.

Zijn de andere cassette's uit die serie misschien ook iets om online te zetten? Ik heb daar wel interesse in want, een jaartje of wat na 1975 had ik interesse in de serie (ook op LP waren ze, geloof ik) en waren ze niet meer leverbaar.

 

Groet

Henk Kruize

Henk ik zet ze hier niet neer omdat het niet mag heb ze dus wel . en kan ze je sturen per email

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens één van de Veronica events in Lapershoek (weet niet meer wanneer, mogelijk meer dan 10 jaar geleden) verkocht Ad Bouman een aantal CDs van deze serie, mogelijk kwamen die van de originele tapes.

 

 

bewerkt door Ben
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Jaap De Vries:

En mijn deel 12 is gelijk aan welke jij aanbied van Helmut hoor Ben zo staan ze ook op Discogs met de hoesjes van de elpee of cassette 

Dat kan ik me voorstellen, da's een documentaire. En jouw deel 1 (Top 40), is die volgens jou hetzelfde als die van Helmut die hier staat?

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Jaap De Vries:

Ja zelfde muziek etc 

Dan had ik me vast vergist. Prima, dan heb je ze dus al allemaal in de originele uitvoering. Ik had gisteravond laat m'n andere cassettes ook weer teruggevonden, maar die leg ik nu maar weer terug.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Ben:

Dan had ik me vast vergist. Prima, dan heb je ze dus al allemaal in de originele uitvoering. Ik had gisteravond laat m'n andere cassettes ook weer teruggevonden, maar die leg ik nu maar weer terug.

Ja is een serie cassettes geweest die ik ooit had als cassettes na 1974 maar ja zoals met vele dingen zijn ze uitgeleend en nooit terug gegeven later kon ik ze krijgen via een download .ken ze niet anders.  

Veronica Gaat Door (09) - Goud Van Out <admin: link verwijderd, betreft muziek>

 

deel 10 en 11 komen later

bewerkt door de redactie
admin: link verwijderd, betreft uitgebracht muziek
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.