Spring naar bijdragen

Een goedemorgen met Ien Dales


Sylvester

Aanbevolen berichten

Voor mijn biografie over Ien Dales ben ik op zoek naar een aflevering van 'Een goedemorgen met' waarin ze te gast was. Uitgezonden op 18 maart 1991 en herhaald na haar overlijden in januari 1994. 

Bij Beeld & Geluid helaas niet te vinden. Zijn er misschien verzamelaars of medewerkers aan dit programma die het bewaard kunnen hebben? 

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

dag Sylvester,

 

Inderdaad is de uitzending niet bewaard. In eerste instantie uit 1991 dus wel.Want anders kon ie in 1994 niet opnieuw uitgezonden worden.  Maar ik denk dat de programmamaker met die band "aan de slag is gegaan" om die herhaling te maken. En daarna, ja daarna...............is ie verdwenen. In mijn archief dat bestaat uit alle bewaarde TROS uitzendingen  kan ik hem ook niet vinden. In de 2002 heb ik heel veel uitzendingen van "Goede morgen met...." gedigitaliseerd maar die opname-uitzending van 18 maart 1991 zat daar ook niet bij.  Die dBase heb ik net ook nagekeken.  Maar Aukelien van Hoytema was verantwoordelijk voor deze uitzendingen.

je kunt wellicht haar benaderen.

 

Ze is inmiddels net als ik met pensioen maar haar website  is

 

Please login or register to see this link.

 

 

Juul Geleick 

oud archivaris radio TROS

 

 

Jammer Juul, maar veel dank voor het zoeken! En wie weet kan Aukelien van Hoytema me nog helpen.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.