Jump to content

Featured Replies

Begrijpelijk dat met een dergelijke programmering men destijds massaal Radio 3 op de woensdag links liet liggen en  daarom afstemde op Radio 2 waar de VOO de gehele dag een uitzending verzorgden.

Alleen het uur tussen 18 en 19 uur was te pruimen.

Gerard

• Popular Post
1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Alleen het uur tussen 18 en 19 uur was te pruimen.

Drie uur lang Nozems-a-gogo op de woensdagmiddag, hoogtepunt van de week op Radio 3.

'' Even voor de jongste kijkbuiskindertjes: vroeger had je niet elke dag de Coen & Sander Show op de radio. Niet omdat Coen noch Sander geboren waren, maar omdat je dus elke dag van de week andere “zendgemachtigden” met steeds andere programma’s op de radio had. Verwarrende tijd man!

Gelukkig had je op woensdag een natuurlijk rustpunt in de week. Dan was het namelijk VPRO op de radio. Geen muziek uit de top 40, maar verse klanken van de nieuwste kutbandjes uit binnen- en buitenland. Fons Dellen was eerst met Bram van Splunteren (De Wilde Wereld) en later met Lotje IJzermans (Nozems-A-Gogo) het muzikaal kompas voor gezonde adolescenten die verder wilden luisteren dan hun oor lang was.''

This is the hidden content, please

41 minuten geleden zei Robin Westhof:

Drie uur lang Nozems-a-gogo op de woensdagmiddag, hoogtepunt van de week op Radio 3.

'' Even voor de jongste kijkbuiskindertjes: vroeger had je niet elke dag de Coen & Sander Show op de radio. Niet omdat Coen noch Sander geboren waren, maar omdat je dus elke dag van de week andere “zendgemachtigden” met steeds andere programma’s op de radio had. Verwarrende tijd man!

Gelukkig had je op woensdag een natuurlijk rustpunt in de week. Dan was het namelijk VPRO op de radio. Geen muziek uit de top 40, maar verse klanken van de nieuwste kutbandjes uit binnen- en buitenland. Fons Dellen was eerst met Bram van Splunteren (De Wilde Wereld) en later met Lotje IJzermans (Nozems-A-Gogo) het muzikaal kompas voor gezonde adolescenten die verder wilden luisteren dan hun oor lang was.''

Daar ben ik het helemaal mee eens Robin. Ook bij mij waren de nozems op woensdag vaste prik. Ik vind dat nog steeds topklasse radio.

Ook voor Ronflonflon met Jaques Plafond, Krapuul De Lux, La Stampa etc bleef ik thuis.

Dank voor het plaatsen trouwens Omni. Ik waande me weer even 18.

• Author

@Robin Westhof en @Bart Van Peer : ik 'ontdekte' de VPRO helaas pas eind 1986 en was toen verkocht. Urenlang lopen tapen en ik zal nog was stukjes zoeken en plaatsen.

Dit nog op YT gezet de kerstsingle van eind 1987: de 12" van Frosty - I need LLove recent nog weten te verkrijgen...

• 5 weeks later...
Op 24-1-2023 om 15:38 zei Omnivoor:

VPRO R3: 24 jan 1990 - Stukjes Nozems-à-gogo en Krapuul de Lux:

ABCDDD_010827041_mpeg21_p021_image.jpg

Hi, kunnen de Stukjes Nozems-à-gogo en Krapuul de Lux nogmaals live gezet worden ? ze staan niet meer online. thx

15 uur geleden zei Boy:

Hi, kunnen de Stukjes Nozems-à-gogo en Krapuul de Lux nogmaals live gezet worden ? ze staan niet meer online. thx

Sluit ik me graag bij aan.

Edwin

chips ben ik weer te laat (was een weekje op vakantie) . durf het bijna niet te vragen maar kan die nogmaals geüpload worden ? 

• 2 years later...

Beste Moby, ook ik ben op zoek naar uitzendingen van Krapuul de Lux. Is het nog mogelijk om bovenstaande te uploaden? Bij voorbaat dank.

• Popular Post

Dag Arnout-Jan.

Welkom op het radiotrefpunt.

Hier is Krapuul De Lux,uitgezonden door de VPRO op 24 Januari 1990 weer in de herhaling.

Met dank aan Omni voor de Nozems.🤗

Groet, Moby

Edited by Moby