Spring naar bijdragen

1990-04-18 30jaar Veronica


jan V

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Bosmeester:

Ik kan mij nog een promo herinneren die regelmatig op de tv te zien was je zag beelden van de Norderney afgewisseld met de tv-vormgeving van de VOO uit begin jaren '80 heeft iemand die promo in zijn of haar archief?

 

Groeten, Arnold

Dit klinkt als de TV promo uit 1978 die de VOO uitzondt omdat ze net de C-status toebedeeld hadden gekregen. Ze maakten hierin het TV programma voor de winter '78-'79 bekend.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei dave76:

Dit klinkt als de TV promo uit 1978 die de VOO uitzondt omdat ze net de C-status toebedeeld hadden gekregen. Ze maakten hierin het TV programma voor de winter '78-'79 bekend.

In die promo voor die radio-uitzending op 18 april 1990 waren naast beelden van het schip ook leaders en bumpers te zien die de VOO had gebruikt tussen 1981 en 1985 de zogenaamde 'ruiten'-vormgeving het werd gemaakt door het Amerikaanse bedrijf Image West uit Hollywood. 

bewerkt door Bosmeester
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Am 2.2.2023 um 17:23 schrieb dave76:

Hier is de TV documentaire. Please login or register to see this link.

Bedankt voor dit programma, ik heb het ergens op video opgenomen toen, maar 20 jaar de recorder niet meer aangezet. Ik ben ook niemand die veel oude dingen herhaald, daarom kan ik ook mijn verzameling nu goed wegdoen. Maar dit programma heb ik nooit vergeten en gisteren nog een keer bekijken. Geweldige opnames vooral ook aan boord van de Norderney. Flitsend, afwisselend, super gemonteerd, met goede muziek tussendoor en vooral van Ad Bouman gemonteerd en gepresenteerd van Bart van Leeuwen. Nooit it's gezien uit de zeezender wereld waarvan ik zó onder de indruk ben geweest. En voor @radio tpot je ziet tenminste de verlengspoel voor de 192 m antenne xD

bewerkt door Helmut
schrijffout
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.