Spring naar bijdragen

Op zoek naar De Kolder Op Zolder Show 17-11-1973


cdb

Aanbevolen berichten

Ik heb in 1973 een groot deel van een Kolder Op Zolder Show opgenomen, waar later in de muziek is geknipt. De opname staat bij mij genoteerd op 17-11-1973 (Nacht vrijdag 16-11-1973). In deze show zit o.a. een interview met José Poljo (Will Luikinga). Is er iemand die de complete uitzending heeft?

 

bewerkt door cdb
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Come Tomorrow van Vanity Fare uit April 1970 en geen hit of tip, ook niet in de U.K.

 

Erg fijne plaat, die ik voor het eerst hoorde op vrijdag 9 maart 1984 tijdens 'Mono' gepresenteerd door Erik de Zwart. 

In de betreffende uitzending van 'Mono' terug te luisteren op 51.11 minuten als laatste plaat. 

 

Greetz,

Everton  

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jaap De Vries:

Vanity Fare mooie muziek elpee er bij gezocht en genieten weer dank zij de KOZS .

Ik heb dat met veel muziek die toen gedraaid werd. Prachtige herinneringen.

Op 6-2-2023 om 18:51 zei Juul:

Ik had het vanmiddag nog met Ad over de KOZS en wat zei hij ?;  "soms schaam ik mij dat we dit allemaal deden....."

 

PS Grappig plaatje wel. Kende ik helemaal niet.

In die tijd, al zoekend over de radioschaal, werd ik voor het eerst geconfronteerd met de Kolder op zolder show. Het fascineerde mij meteen. Heel grappig en prachtige muziek. Vraag mij af wanneer de eerste KOZS is uitgezonden en hoeveel er gemaakt zijn. Is daar geen overzicht van of zo? Dank voor al die prachtige herinneringen. Groet Cor.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Juul:

Ik heb even gezocht in ons archief. PJ Vink heeft destijds alles bijgehouden !  En Swanet Vink heeft mij in 2011 eens de nodige info gestuurd. In het kort, er zijn er 19 geweest. En de eerste was op 9 februari 1973.  Ook heeft onze "PJ" alles bijgehouden van de ABTT en.....de KOZS. In diverse grafieken.  Moet ik nog allemaal scannen. Ik kom tijd te kort.

 

En leuk op 8 maart 1973 gingen we met een ploeg op werkbezoek naar AFN in Frankfurt. En Ad en Karel ( de crew van de KOZS ) maakten in Frankfurt reclame.................hi.

 

 

KOZS 8mrt73.jpg

Bedankt Juul. Mooie foto ook. Top!

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.