Spring naar bijdragen

3FM archief - juni 2009


David Peeters

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei David Peeters:

Vrijdag 26 juni 2009 (overlijden Michael Jackson)

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.  Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Bart Arens en Gerard Ekdom draaiden tussen 18:00 en 19:00 de favoriete Michael Jackson nummers van de luisteraars. Misschien heeft iemand het toen opgenomen? (uitzendingen tussen 18:00-19:00 beginnen in mijn archief vanaf 23/10/2009)

Volgende week zaterdag is er een speciale 'Michael Jackson Mega Top 50' beschikbaar, met maar liefst 15 nummers stond The King of Pop genoteerd in de lijst.

 

Het is echt zo'n moment dat je wist waar je was toen je het nieuws hoorde. Ook ik was geschokt door het nieuws. De man maakte op mij een onuitwisbare indruk en als jong jochie had ik ook wel een aantal elpees, singles en posters. Nu 14 jaar later wordt hij nog steeds gemist en dat zal denk ik voor altijd wel blijven. Gelukkig heb ik hem live kunnen zien in juni 1997 tijdens zijn HIStory tour in de Amersterdam Arena voor slechts 80 gulden.

De man zal voor mij altijd bijzonder en geniaal blijven in de muziekindustrie en ik ben benieuwd naar de film over zijn leven die op dit moment wordt gemaakt.

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.