Spring naar bijdragen

Muziek met Meta 4 april 1977


rauhfaser

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei rauhfaser:

...die hier de volledige 1976-run van de Elvis Presley  Story uit TRPS Poster liet plaatsen door Vincent: 13 minuutjes Muziek met Meta

 

Voor zover ik heb kunnen achterhalen was het de eerste keer dat deze serie werd uitgezonden, de rerun was in 1977.

 

Uit welke aflevering heb je deze geknipt? Dan zal ik hem vanuit de wav file opsplitsen en beide opnieuw aanbieden.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vincent:

 

Voor zover ik heb kunnen achterhalen was het de eerste keer dat deze serie werd uitgezonden, de rerun was in 1977.

 

Uit welke aflevering heb je deze geknipt? Dan zal ik hem vanuit de wav file opsplitsen en beide opnieuw aanbieden.

Ha Vincent,

 

Het is inderdaad de eerste 'run' van de Elvis-serie, de rerun is kort na zijn dood. 

 

Ik heb dit geknipt uit VPRO Amigos de Musica, het laatste kwartiertje. Vreemd genoeg zit tussen VPRO (nov 77) en Meta (4 april '77) twee minuutjes Nationale Hitparade, maar dat is van de vrijdag ná Meta, 8 april dus: Felix draait de Troetelschijf Solsbury Hill. En ik heb Meta, die op de tape dus ná Felix staat, gedateerd op 4 april omdat zij KC & the Sunshine Band afkondigt als 'nummer 26 uit de Nationale Hitparade'. Ik neem aan dat zij zich op maandag beroept op de hitparade van afgelopen vrijdag. En KC stond op 26 op 1 april, vandaar mijn datering. 
 

Edwin

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bertus Biervilt:

Van Meta de Vries vond ik dit in mijn archief:

 

19730000 2105 AVRO - Meta de Vries - Negenuurshow

Please login or register to see this link.

 

19750418 2100 AVRO - Meta de Vries - Negenuurshow

Please login or register to see this link.

 

19840000 AVRO - Meta de Vries, Reinout Wijdema - LP-uur
Please login or register to see this link.

 

Als je weet wat de precieze uitzenddatums van de opnames uit 1973 en 1984 zijn, laat weten!

Jammer dat die eerste en laatste zo kort zijn. Geen idee van de oudste datum dan ook. De LP van Tina Turner dateert van juni 1984. 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bertus Biervilt:

Van Meta de Vries vond ik dit in mijn archief:

 

19730000 2105 AVRO - Meta de Vries - Negenuurshow

Please login or register to see this link.

 

19750418 2100 AVRO - Meta de Vries - Negenuurshow

Please login or register to see this link.

 

19840000 AVRO - Meta de Vries, Reinout Wijdema - LP-uur
Please login or register to see this link.

 

Als je weet wat de precieze uitzenddatums van de opnames uit 1973 en 1984 zijn, laat weten!

Jammer dat twee van de drie zo kort zijn.1984 is waarschijnlijk uit juni: ze kondigt de die week verschenen nieuwe LP van Tina Turner aan. 

 

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Ik heb de knip in de wav file gezet. 


Dank, Vincent,


Alleen zit er nu nog twee minuutjes Nationale Hitparade (8 april 77) achter Amigos de Musica.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.