Spring naar bijdragen

AVRO Steenen Tijdperk radio 2 Uitzendingen uit 2009


JacChicago

Aanbevolen berichten

Dankjewel Jac voor het trouw aanbieden van deze afleveringen van Het Steenen Tijdperk!

 

Ik was altijd een trouw luisteraar naar het programma, tot het eind toe. Het blijft, ook nu nog, leuk om de programma's nogmaals te beluisteren.

 

Wellicht wil je, bij gelegenheid, een keer ingaan op enkele vragen die ik nog heb?
a. Was er destijds een speciale aanleiding om qua invulling van het programma te stoppen met telkens een bepaald jaar? Zat de 'sleet' (voorspelbaarheid) er in en wilde jullie (of voorkeur van Rob) iets nieuws?

b. Wat betekende deze nieuwe aanpak voor jou als samensteller? Kon jij je meer gaan richten op informatie over artiesten/groepen in plaats van muziek uitzoeken en die plaatsen in de context van jaar/maand?

c. Hoeveel tijd aan voorbereiding was je kwijt per week en waar haalde jij de informatie vandaan?

d. Zijn er nog draaiboeken beschikbaar die jij hebt gemaakt en wil je, als voorbeeld, er één delen?

e. Waren er destijds cijfers beschikbaar over jullie luisterbereik?

 

fijn weekend, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei JacChicago:

 

 

Op deze manier maak ik ook mijn draaiboeken nu nog voor het programma op Radio Veronica op zaterdagavond

 

 

Jac,

 

Dank aan zowel Hans voor de scherpe vragen en jij voor jouw uitgebreide beantwoording. 

 

Mag ik vragen met welk programma van Radio Veronica jij je nu mee bezig houdt?

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.