Spring naar bijdragen

Vandaag 50 jaar geleden


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Ronald Bos:

Zijn er  nog opnames van programma's van Veronica, die ten tijde van de stranding wel waren opgenomen en al op het schip waren, maar nooit zijn uitgezonden? Tussen 2 april en de herstart op de Mi Amigo op 15 april zaten toch ongeveer 14 dagen?

 

Goeie vraag. Uiteindelijk zal het hooguit gaan om een dag of drie, want ik neem aan dat ze op 3 april even gestopt zijn met programma's opnemen in Hilversum.

 

bewerkt door Will Stevens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Ronald Bos:

Zijn er  nog opnames van programma's van Veronica, die ten tijde van de stranding wel waren opgenomen en al op het schip waren, maar nooit zijn uitgezonden? Tussen 2 april en de herstart op de Mi Amigo op 15 april zaten toch ongeveer 14 dagen?

 

Ik weet het niet meer.......................Tis zo lang geleden. Ik kan in ons archief niks vinden.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Mooi stuk Jaap.  En gelukkig eindelijk een journalist die het woord "piratenzender' niet in z'n mond neemt.

Niet mee zitten Juul, is een geuzennaam. Erger vind ik als 'illegale zender' wordt gebruikt. Alsof je daarom al die moeite doet om uit de handen van justitie te blijven. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Juul:

Grappig. Zeker is dat de band dus kennelijk is gaan zwerven. Weet je ook de herkomst?

 

 

Juul

Weet niet van wie maar via soulseek kwam ik deze zeker tegen misschien zit er nog een kenmerk van eigenaar in he bestand Juul. gecodeerd door Online Media Technologies Staat er in het bestand als je bij eigenschap kijkt .

bewerkt door Jaap De Vries
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jaap,

 

Ik heb in de info gekeken en daar staat "©Stichting Norderney". Dat zet ik er soms in. Maar ik kan 'em hier nergens vinden. Dus ik ga toch zoeken. Want ik heb soms  files een andere naam gegeven en dat degene waar jij het gedownload hebt dat ook weer gedaan heeft. Want ik zet er nooit zo'n datum notatie bij. ( Radio Veronica - 1973-04-04).

 

Ik ga toch in mijn archief kijken, want ik heb hier nog zoveel files liggen.....................die nog niet in de dBase staan. Rob Out zou zeggen; "Ik heb er de tijd niet meer voor....................."

 

Wordt vervolgd. Hoewel het ook nou weer niet zo belangrijk is.   hi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag ik ook Theo. Maar dat zegt iets over het software programma waarmee het bewerkt is. Het programma is trouwens maar 40'. Dus dikke kans dat er iets anders voor stond dat later is opgenomen.

 

Ik moet nog even een andere HD nakijken waar nog heel veel opnamen op staan. Zal ik bij gelegenheid doen.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.