Spring naar bijdragen

Top 40 Joost 25 feb. 1967


Juul

Aanbevolen berichten

Op 6-4-2023 om 13:13 zei thijs5326:

Er zitten 4 knippen in de opname: op 40:15 ( de nrs. 26 en 25), 42:12 (afkondiging nr.24 en aankondiging nr.23), 46:17 (nr.21, nieuws&weer en nr.20) en 1:17.46 (afkondiging nr.9 en aankondiging nr.8) Gr.thijs

met potplayer vind ik de 3e knip op 46:47, de 4e knip op 1:17:56

Ter info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de mp3 even in Soundforge geladen en zie een toneburst van 1 kHz op :

40:15

42:12

46:47

1:17:57

 

Dat zijn de tijden van knip 1 en 2 zoals aangegeven door Thijs en de tijden van knip 3 en 4 (met minimaal verschil) zoals aangegeven door Bert.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Ben:

Ik heb de mp3 even in Soundforge geladen en zie een toneburst van 1 kHz op :

40:15

42:12

46:47

1:17:57

 

Dat zijn de tijden van knip 1 en 2 zoals aangegeven door Thijs en de tijden van knip 3 en 4 (met minimaal verschil) zoals aangegeven door Bert.

Klopt, gecorrigeerd. Sorry. Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Juul:

Dag Bert,

 

wat bedoel je nou? Zijn de tijden die Thijs opgaf niet goed?

 

"Potplayer? "...............wat is dat ?

 

3 vragen dus.

Op de eerste twee vragen kwamen al antwoorden binnen.

Potplayer is wel voor Windows: deze recensie vond ik terug:

Softonic-recensie

Krachtige mediaspeler met ondersteuning voor veel indelingen

Er zijn veel gratis mediaspelers van derden en PotPlayer is een geweldige optie voor zowel video- als muziekweergave.

Hoewel de meeste mensen nu luisteren naar streaming van muziek of video, zijn er situaties waarbij u geen gegevensverbinding hebt en lokaal opgeslagen bestanden uw enige optie zijn. PotPlayer is een uitstekende mediaspeler die een grote variëteit aan mediabestandstypen aankan.

De afspeelkwaliteit is afhankelijk van de hardware waarop het programma is geïnstalleerd, maar in tests had PotPlayer geen problemen met het spelen van een MOV-bestand van 1,6 GB, 865 MB MKV of een AVI van 1,4 GB . Kleinere bestanden zouden ook zonder problemen moeten worden afgespeeld. U kunt bestandsinformatie omschakelen en een diepgaande analyse krijgen van bestandsinformatie, inclusief CPU-gebruik.

Er is ondertitelondersteuning in PotPlayer voor .ass- en .srt-bestanden en spelen ondertitels native als ze zich in dezelfde map bevinden als het videobestand. Het aantal opties in PotPlayer is geweldig. Je kunt PotPlayer optimaliseren om de beste prestaties te krijgen, maar de standaardinstellingen werken prima voor de meeste video's.

PotPlayer kan ook audiobestanden afspelen. Het omvat standaard visualisaties of kunt u meer online downloaden. Het programma biedt veel informatie over het audiobestand, zoals bitrate, bestandstype en het aantal kanalen. Net als andere mediaspelers zijn er ook geluidsvoorinstellingen voor de equalizer en ze werken allemaal redelijk goed. Het is geen vervanging voor een goede stereo, maar heeft wel effect op de audio.

Het programma is van Daum, een Koreaans bedrijf, maar het programma wordt volledig in het Engels gepresenteerd tijdens en na de installatie. Een ergernis is dat PotPlayer niet in de taakbalk wordt weergegeven, alleen in het systeemvak, dus om het programma te gebruiken, moet je het ofwel in een open gedeelte op je scherm laten draaien of het in meldingen vinden.

PotPlayer is een goed alternatief voor first party mediaspelers. De stabiele build heeft een grote verscheidenheid aan ondersteunde formaten en de afspeelkwaliteit is uitstekend voor zowel video als audio.

Toegevoegde gelijkheid aan automatische selectiecriteria van configuratiebeheer Toegevoegde ondersteuning voor de pixel shader-functie van madVR Ondersteuning toegevoegd voor SUP (Blu-ray) -onderwerpen De mogelijkheid toegevoegd om MP3-bestanden af te spelen met ondertitels voor teksten Toegevoegd ondersteuning voor DIVX (XSUB) ondertitels De mogelijkheid om te ruilen toegevoegd stereokanalen De mogelijkheid toegevoegd om vangmappen op één plaats in te stellen (F5> Capture Folder) Probleem opgelost met ondertiteling van ondertitelingssynchronisatie Vaste abnormale werking bij het afspelen van bepaalde BIK-bestanden Enkele fixes voor dvd-ondertitels en dvd-menu met gebruik van DXVA2 Verbeterde Pixel-shaderverwerking Verbeterd logo handling Toegevoegd ondersteuning voor Daum Cloud https Bladwijzers is nu beperkt tot 2000 Verbeterde automatische selectie voorwaarden van configuratiebeheer

Aanpassingen

Toegevoegde gelijkheid aan automatische selectiecriteria van configuratiebeheer Toegevoegde ondersteuning voor de pixel shader-functie van madVR Ondersteuning toegevoegd voor SUP (Blu-ray) -onderwerpen De mogelijkheid toegevoegd om MP3-bestanden af te spelen met ondertitels voor teksten Toegevoegd ondersteuning voor DIVX (XSUB) ondertitels De mogelijkheid om te ruilen toegevoegd stereokanalen De mogelijkheid toegevoegd om vangmappen op één plaats in te stellen (F5> Capture Folder) Probleem opgelost met ondertiteling van ondertitelingssynchronisatie Vaste abnormale werking bij het afspelen van bepaalde BIK-bestanden Enkele fixes voor dvd-ondertitels en dvd-menu met gebruik van DXVA2 Verbeterde Pixel-shaderverwerking Verbeterd logo handling Toegevoegd ondersteuning voor Daum Cloud https Bladwijzers is nu beperkt tot 2000 Verbeterde automatische selectie voorwaarden van configuratiebeheer

VOOR

Ondersteunt vele soorten bestanden

Geeft gedetailleerde afspeelinformatie

Ondersteunt ondertitels

Optie voor schermvastlegging

TEGEN

Woont in meldingsgebied

Sommige opties zijn verwarrend

1/3

Specificaties van de app

Licentie

Gratis

Versie

221102

Update datum

15 nov. 2022

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk uit met de Potplayer browser hijacker. Weet goed wat je installeert van Softonic. Als mediaspeler werkt het heel goed, maar sinds het niet meer van Kakao software is, moet je goed uitkijken wat je installeert. Beter om het rechtstreeks van Daum software over te halen dan via een andere bron.

Succes, Jan

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2023 om 10:25 zei Juul:

AHA, ik zie het nu. Dat betekent dat ik dat zelf als eens ooit gedaan heb.   Want dat heb ik zo geleerd. En vreselijk handig.

Maar wanneer heb ik dat gedaan ?  Op 26 juli 2018 ! Om  20h32'................

 

'Naarmate de jaren vorderen vervagen de herinneringen"

 

Ben ook al 76 en dan krijg je dat.

 

Hoe dan ook sorry voor het ongemak.

 

 

screen 1.613.jpg

Dag Juul,

 

En eind juli 2018 heb je hem hier ook aangeboden. Dank, nogmaals.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.