Spring naar bijdragen

192 Veronica 1969-04-28 Rob Out - Rob Out show


jan V

Aanbevolen berichten

  • jan V changed the title to 192 Veronica 1969-04-28 Rob Out - Hits uit zee
  • jan V changed the title to 192 Veronica 1969-04-28 Rob Out - Rob Out show

Was "Hit uit zee" niet de aanduiding van een verzoekplaat? Zowel in de Lex Harding Show als in de Rob Out Show, rond 1969.

 

Ik herinner me een jingle: Vrouwengil, dan stukje Send me a postcard darling (Shocking Blue), dan drie keer Rob Out "Hit uit zee, hit uit zee, hit uit zee." Dat was na vieren in de Rob Out Show.

 

En tussen twee en vier bij Lex Harding was de jingle zoiets als "Hey o yeah, send a letter Mr Postman" (de Carpenters?), en dan Lex met echo "Hit uit zee zee zee".

 

Nu nog iemand zien te porren om die jingles hier te posten...

bewerkt door RobKi
Uitvoerende artiesten
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei RobKi:

Was "Hit uit zee" niet de aanduiding van een verzoekplaat? Zowel in de Lex Harding Show als in de Rob Out Show, rond 1969.

 

Ik herinner me een jingle: Vrouwengil, dan stukje Send me a postcard darling (Shocking Blue), dan drie keer Rob Out "Hit uit zee, hit uit zee, hit uit zee." Dat was na vieren in de Rob Out Show.

 

En tussen twee en vier bij Lex Harding was de jingle zoiets als "Hey o yeah, send a letter Mr Postman" (de Carpenters?), en dan Lex met echo "Hit uit zee zee zee".

 

Nu nog iemand zien te porren om die jingles hier te posten...

 

 

Inderdaad Rob. Was gewoon een item met de bekende jingle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei thijs5326:

IMG_1245.jpeg

 

 

Het programma was er wel. Ook oa. met Boudewijn de Groot (Marcel Overstegen)   maar niet in 1969 in dit geval.  En afb. is uit 1965.

Dus niet   hi...

 

En Rob Out zei wel meer wat. Slordige dj.

 

 

screen 1.636.jpg

screen 1.637.jpg

screen 1.636.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Jan,

 

Nee, niet dus.

 

De programmatitel "Hits uit zee" werd gebruikt door DJ's als Jan van Veen en Joost den Draaier halverwege de jaren 60.

 

In de latere jaren 60 werd het als Item gebruikt o.a. door Rob Out in de Rob Out show voor het draaien van een verzoekplaat. Dus in dit geval is het gewoon de Rob Out show.

 

Gerard

Bedankt..opgelost.

Zojuist zei jan V:

Bedankt..opgelost.

Gr jan V

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch Henk, dat zijn precies de twee jingles die ik bedoel. Dankjewel!

 

Inderdaad zijn het de Beatles natuurlijk, in de Oom Lex-versie van Hit uit Zee.

 

Nou, dan is alles opgelost, denk ik: Hits uit Zee was een programma met verzoekjes. Dat hield op te bestaan, en de verzoekplaten werden toen als losse Hit uit Zee aangekondigd en gedraaid in de Rob Out Show en de Lex Harding Show.

 

Als er meerdere verzoekjes in de show zaten, kon Rob Out dus zeggen "....en natuurlijk een paar Hits uit Zee" of zoiets. Amen!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.