Spring naar bijdragen

Wie heeft 19650717 1500-1600 en 19650721 1700-1800 compleet?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

Ik geniet dagelijks van al het moois dat er nog bestaat van die oude zeezender Veronica. Nostalgie ten top! Mede dankzij dit forum! Ik kwam echter tot de ontdekking dat 2 fragmenten incompleet zijn en ik hoop dat iemand ze heeft. Ik vind nog wel berichten erover op dit forum maar de links naar de geluidsfragmenten zijn helaas verlopen. Degene die ik heb doen in de bestandnaam vermoeden dat het programma's van een uur zijn maar ze duren maar 2,5 minuut. Het gaat om:

 

19650717 1500-1600 Top 40-Joost de Draaijer

19650721 1700-1800 Muziek Express-Bob

 

Kan iemand me helpen?

Naamloos.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

17 Juli 1965.... een paar weken voor mijn 10e verjaardag, elke Zaterdag luisterde ik naar de Top 40 met Joost den Draaijer, leeg schoolschriftje erbij en phonetisch opschrijven van de Top 40 titels, thuis luisterde ik op de Bi-Ampli radio van mijn ouders of op mijn portable "Captain -six transistor solid state reciever" als ik mijn moeder op zaterdagmiddag meehielp met haar schoonmaak werk in de "Goede herder kerk" waar ze als concierge werkte.

Het radiootje hing ik dan bij een van de leidingen van de CV en zo kon ik daar ook luisteren naar onze Joost met zijn "Oengaahh"...

En nu staan de originele banden online.... wat kan het leven toch mooi zijn...

Groet

Henk Kruize

captain radio.jpg

graag gedaan...jan V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-5-2023 om 10:56 zei jan V:

1965-07-17-Joost den draaier- Top40 1400-1500  Please login or register to see this link.

1965-07-17-Joost den draaier- Top40 1500-1600  Please login or register to see this link.

1965-07-17-Joost den draaier- JMHW 1900-2000  Please login or register to see this link.

 

met dank aan Stichting Norderney-Veronica 192

 

gr jan V

Hartelijk dank Jan (en andere doorplaatsers).

Echter: het eerste uur Top 40 is een studiotape. Die moet er van het tweede uur ook zijn, want daarvan horen we de 1224-versie van de Veronica twaalfdaagse uit augustus 1999, waardoor er dus maar een minuut of 48 van het uur overblijft. Hierboven zie ik de scan van de originele tape van dat uur van Juul.
Iemand toevallig het volledige uur in zijn of haar bezit? Zou nóg mooier zijn dan dit al is.

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.