Spring naar bijdragen

3FM archief - augustus 2009


David Peeters

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

David,

 

Tot hoe lang ben je doorgegaan met het opnemen van 3FM-programma's?

Of gebeurt dat nog steeds?

 

Gerard

 

De volledige dagprogrammering kan ik aanbieden tot en met het jaar 2015, ik heb nog uitzendingen vanaf 2016 maar dat is niet compleet. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei dave76:

Toch knap dat jij vanaf je computer kan zien of wij de uitzendingen wel of niet beluisteren. Ik doe dat dus wel degelijk want ik neem ze mee de nachtdiensten en dan luister ik ze één voor één maar aangezien ik nu bij 2008 ben heb ik inderdaad nog wel effe te gaan. En sterkte heb ik niet nodig want het signaal komt goed door. En waarom begin ik in 2006? Omdat ik hoofdzakelijk het programma "Ekstra Weekend" volg (en luister) en dat begon in 2006 snappie?

Dave,

 

Het programma Ekstra Weekend is nog altijd het beste vrijdagavond programma dat tot nu toe is uitgezonden.

Gerard Ekdom en Michiel Veenstra vormden een perfecte match.

 

Ik snap dat je dit graag nog wilt terug luisteren.

 

Gerard

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Juul:

Hee David en Dave

 

Gaan jullie al die uitzendingen ook nog terug luisteren? En waarom start je dan in 2006 ? Dan hebben jullie nog wel effe te gaan...............................sterkte.

 

Hee Juul,

 

Ik luister bijna dagelijks naar de uitzendingen die ik deel, in lente en zomer altijd iets meer omdat ik dan luister tijdens mijn fietstochtjes. Eerlijk gezegd komt er soms een periode dat ik even een pauze neem omdat er veel dezelfde nummers gedraaid werden. Ook met het ouder worden merk ik dat ik iets minder geduld heb met al de praatjes tussendoor zoals interviews en spelletjes maar toch blijf ik er van genieten, maar zoals met alles...met mate. 😉

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei David Peeters:

 

De volledige dagprogrammering kan ik aanbieden tot en met het jaar 2015, ik heb nog uitzendingen vanaf 2016 maar dat is niet compleet. 

David,

 

Dank voor jouw reactie.

Betekent dat je van het huidige 3FM geen warme gevoelens meer hebt?

Ikzelf vind met de komst van Ivo van Breukelen, Jaimy de Ruijter, Mart Meijer, Barend van Deelen en Eddy Keur 3FM er op vooruit gegaan is. Maar dat is voor ieder persoonlijk.

 

Gerard

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Dave,

 

Het programma Ekstra Weekend is nog altijd het beste vrijdagavond programma dat tot nu toe is uitgezonden.

Gerard Ekdom en Michiel Veenstra vormden een perfecte match.

 

Ik snap dat je dit graag nog wilt terug luisteren.

 

Gerard

 

Het is geweldige "vrijdagavondkeet" zoals ze dat noemen. Dat begon een beetje met Bart & de Zwart en later Curry & van Inkel. Het is na een drukke week werken heerlijke ontspanning en zoals ik al zei, ik neem ze mee de nachtdiensten in en aangezien ik alleen werk kan ik er ten alle tijden naar luisteren. Terecht dat ze de radioring hebben ontvangen en het had van mij nog wel jaren door mogen gaan maar ze zijn op het hoogtepunt gestopt en misschien dacht Gerard toen al voorzichtig na over een overstap maar daar ben ik niet zeker van. Maar ik geniet ervan dankzij David en zijn geweldige archief. En als ekstraatje doet hij ook als hij ze heeft de video's erbij. Hij verdient alle hulde!

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

David,

 

Dank voor jouw reactie.

Betekent dat je van het huidige 3FM geen warme gevoelens meer hebt?

Ikzelf vind met de komst van Ivo van Breukelen, Jaimy de Ruijter, Mart Meijer, Barend van Deelen en Eddy Keur 3FM er op vooruit gegaan is. Maar dat is voor ieder persoonlijk.

 

Gerard

 

 

Tot 2015 was ik een vaste luisteraar, maar heb de interesse wat verloren. Ik bleef wel op de hoogte van de veranderingen in de programmering en soms luisterde ik naar de zender, maar toen Paul Rabbering het schip verliet was het voor mij ook wel klaar. Serious Request was altijd het radio-event dat me enthousiast maakte met alles wat met het station te maken had, maar toen ze dat concept ook gingen veranderen ben ik overgeschakeld naar 'De Warmste Week' van Studio Brussel, wat voor mij als Belg misschien een logische stap was maar ook omdat er iets totaal nieuw werd geprobeerd en niet meer dj's die alleen vieze sapjes mochten drinken tot kerstavond. Met het huidige 3FM heb ik helemaal niets, niet omdat ik er een mening over heb maar omdat ik geen tijd heb om naar te luisteren. Ik heb het te druk met andere interesses (moderator op een andere platform) en als ik dan vrije tijd heb dan kies ik voor uitzendingen uit mijn archief en soms Stubru en RGR Dance om me nog wat jong te voelen en op de hoogte te blijven van de nieuwste muziek en artiesten. 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.