May 14, 20232 yr Popular Post Maria Neuhaus – Die Sonne bist du. Soms komen verrassingen plotseling voorbij, ja zelfs een halve eeuw nadat het betreffende nummer in een speciale versie is uitgebracht op het BASF label in Duitsland. Dankzij Werner Tschoepe weten wat dit nummer een liedtekst heeft gekregen door P. Mathäus en dat de compositie, die eerder een instrumentaal succes was en werd gebruikt als station tune voor RNI, een speciale versie is van The Man of Action van Les Reed. Maria Neuhaus - Die Sonne bist du. Sometimes surprises come suddenly, yes even half a century after the song in question was released in a special version on the BASF label in Germany. Thanks to Werner Tschoepe, we know what this song was given lyrics by P. Mathäus and that the composition, which was previously an instrumental success and was used as a station tune for RNI, is a special version of Les Reed's The Man of Action. Edited May 14, 20232 yr by hans knot
May 14, 20232 yr Een ,,verassing'' Hans? Soms maakt een r meer of minder een wereld van verschil. 😉 Edited May 14, 20232 yr by Martin1968
May 19, 20232 yr idd daar hoor ik ook iets van Radio Noordzee in vooral het begin, zit meer te denken aan een programma tune of de engelse service hmmm... Edited May 19, 20232 yr by andre ph5c
May 20, 20232 yr 14 uur geleden zei andre ph5c: idd daar hoor ik ook iets van Radio Noordzee in vooral het begin, zit meer te denken aan een programma tune of de engelse service hmmm... Mix van twee nummers door mekaar maar erg leuk gevonden was me bekend al een jaartje of zo geldeden gedeeld .
May 20, 20232 yr 6 minuten geleden zei Jaap De Vries: Mix van twee nummers door mekaar maar erg leuk gevonden was me bekend al een jaartje of zo geldeden gedeeld . Vandaar, ik hoor vooral in het begin ook wel de Miamigo tune van the Bronx in dit nummer
May 20, 20232 yr 17 uur geleden zei radio tpot: Deze ontgaat me geloof ik... Luister op bijvoorbeeld 53 seconden en je hoort de melodie van "Man of Action'' maar anderhalf jaar eerder dan de versie van Les Reed uit begin 1970. 🙂
May 20, 20232 yr 5 uur geleden zei Robin Westhof: Luister op bijvoorbeeld 53 seconden en je hoort de melodie van "Man of Action'' maar anderhalf jaar eerder dan de versie van Les Reed uit begin 1970. 🙂 Jaaaaren geleden was het Hans ten Hooghe die hier op duidde.
May 20, 20232 yr 29 minuten geleden zei Marinebroadcasters: Jaaaaren geleden was het Hans ten Hooghe die hier op duidde. Al weer bijna 16 jaar geleden en jij gaf het eerste (voor)zetje. 😉
May 20, 20232 yr Author 7 minuten geleden zei Robin Westhof: Al weer bijna 16 jaar geleden en jij gaf het eerste (voor)zetje. 😉 maar het is niet voor iedereen altijd maar alles om te volgen. Het stond dus ook nog niet in de discografielijst. Bij de volgende update dus wel.