Spring naar bijdragen

Sylvain Tack vraag.


Pd2pk

Aanbevolen berichten

Beste radio vrienden , 

 

Ik heb een vraag over de grote man achter Mi Amigo "Sylvain Tack " , ik bezit veel foto's van deze zender en zijn medewerkers , maar ik heb nog niet eerder een foto gezien van Tack op het zendschip Mi Amigo.

Dan kom ik op de eigenlijke vraag is Tack daar zelf wel eens geweest , en dan bedoel ik op de in 1980 gezonken roemruchte boot .

En zijn er ook foto's van die iemand wil delen met ons ?.

 

        Vriendelijke Radio groeten Peter ( PD2PK).

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Pd2pk:

Beste radio vrienden , 

 

Ik heb een vraag over de grote man achter Mi Amigo "Sylvain Tack " , ik bezit veel foto's van deze zender en zijn medewerkers , maar ik heb nog niet eerder een foto gezien van Tack op het zendschip Mi Amigo.

Dan kom ik op de eigenlijke vraag is Tack daar zelf wel eens geweest , en dan bedoel ik op de in 1980 gezonken roemruchte boot .

En zijn er ook foto's van die iemand wil delen met ons ?.

 

        Vriendelijke Radio groeten Peter ( PD2PK).

Uiteraard weet ik dat Tack Spanje niet uit Spanje weg wilde , maar het kan misschien nog wel het geval geweest zijn toen hij nog in België woonde .

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Lokeend:

Hij is er één keer geweest  in augustus 1974.

Bedankt voor deze info , soms heb je wel eens vragen en dit was er 1 van , mochten er mensen onder ons zijn die er een foto van hebben Sylvain op het schip dan zou het weer een mooie aanvulling zijn in mijn en  ( ons) foto archief .

Groeten Peter .

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.